Pagini

marți, 16 aprilie 2013

Cumparaturi de la Carrefour si comanda online

Cand am fost in Franta, am vazut intr-un supermaket ca aveau posibilitatea sa ti se trimita acasa cumparaturile facute. Mi s-a parut foarte tare, un serviciu bun ... mai ales pentru femei, in special pentru cele care nu au masina si sunt singure.

Astazi am aflat ca mai nou, poti sa iti faci comanda online la Carrefour, aici, si sa ti se livreze cumparaturile acasa, contra unei taxe de 15 RON, indiferent de valoarea comenzii.

Exista posibilitatea sa plasezi oricand o comanda, insa aceasta va fi livrata doar a doua zi, de luni pana vineri intre orele 14:00 - 22:00, iar sambata doar in intervalul orar 10:00 - 15:00.

In ciuda faptului ca gama de produse momentan este restransa, mi se pare o varianta ce uneori poate sa fie la indemana.

Voi ce parere aveti?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu