Pagini

duminică, 21 aprilie 2013

Dorinta de a face de toate si nimic

Intotdeauna in cursul saptamanii, ma gandesc la venirea weekend-ului (mai ales lunea, atunci imi doresc cel mai mult sa mai fie o zi de weekend in plus), si la posibilitatea de a face multe lucruri. 

Imi propun si imi doresc in acelasi timp, sa fac nenumarate chestii: sa ma uit la niste documentare, sa ascult conferinte de la o persoana foarte draga, sa citesc mai mult, sa ies la alergat, etc.
Intodeauna realizez ca nu fac nici macar 10% din cate imi propun, intodeauna apar chestii neprevazute si  ai total alt program ... acum mai e putin si mergem la somn, ne pregatim pentru o noua saptamana, a trecut si weekend-ul asta. 

Ma oftic maxim, ca nu am facut nimic si de maine la munca, unde abia astept sa treaca ziua sa ajung acasa, ca sa fac..NIMIC. Sunt o gramada de prostii de facut, dar efectiv constientizez ca nu fac mare lucru, as spune cu incredere ca de fapt ... trece timpul, trec zilelele, si nu ramai cu nimic.

Corect?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu