Pagini

duminică, 28 aprilie 2013

In Cismigiu de Florii

Ce frumos e sa mergi sa te plimbi si sa te incanti cu ceva deosebit, parca prinzi putere pentru o noua saptamana de munca.

V-am zis intr-o postare anterioara ca in Cismigiu este Targ de Florii, este un targ pe care nu-l ratez de trei ani si care imi place foarte mult. Ador sa ma plimb pe la acele casute si sa vad cum lucreaza oamenii, cum creeaza arta. 
Am vazut o persoana care lucra cu sticla, facea o broasca, eram fascinata pentru ca nu am vazut niciodata si probabil ca nici nu as avea unde sa vad in alta parte. Femei cum lucrau la oua incondeiate am mai vazut, dar imi place, apreciez foarte mult aceste persoane care reusesc sa faca lucruri mari cu cele doua maini, mici (raportat la rezultatul muncii lor).

Cel mai mult imi place expozitia de iepurasi, doar gandul ca ii voi vedea imi aduce imediat zambetul pe fata si fix asa s-a intamplat.

Daca vreti si voi sa mergeti, o puteti face oricand pana pe data de 5 mai, zi in care se va termina acel targ din  parcul Cismigiu.

Voua va plac iepurasii?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu