Pagini

miercuri, 17 aprilie 2013

Medicamente la pret de producator

Am vazut la multe farmacii aceasta informatie : "avem produse Hofigal la pret de producator". Nestiind daca e sigur asa sau nu, mergi pe incredere si intri ca sa iti iei ce ai nevoie.

Sincer, nu m-am gandit niciodata daca e adevarat sau nu, nici nu aveam cum sa verific de fapt, asa ca am luat mereu fara nicio problema, sau curiozitate sa vad daca e asa sau nu. Asta s-a intamplat pana azi, cand am descoperit ca de fapt, exista si posibilitatea sa achizitionezi acelasi produse pe care inainte le luai dintr-un lant de farmacii BellaDonna, la un pret mai mic decat "la producator".
Pare imposibil, nu? Ei bine, este adevarat ... am stat eu jumatate de ora la coada la farmacie, fiind multe cozi cu multe persoane asteptand, dar a meritat.

Va recomand sa cautati la mai multe farmacii, inainte sa luati decizia de a cumpara, asta daca nu va grabiti si aveti nevoie urgenta de ceva, normal.

5 comentarii:

  1. Da, e o chestie normala sa gasesti mai ieftin, pentru ca unele farmacii sau supermarketuri ori alte pct de vanzare fac intelegeri cu producatorul sau distribuitorul, marfa multa, pret mai mic, timp indelungat de returnare a banilor.
    Aiurea e cand descoperi ca ai dat de 2 -3 ori mai mult pe un produs decat valoarea lui :(.
    Hofigalul e de gasca, eu am comandat de pe net produse si pretul e mult mai misto!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, dar politica asta de marketing inselatoare e cam neplacuta, cel putin dupa ce descoperi ca nu e chiar asa cum afirma ei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. m-am uitat si eu acum pe magazinul Hofigal online, preturile de pe site sunt mai mari decat ce am gasit eu aseara ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu de aici am luat magazin.daciccool.ro si mi s-au parut preturile f ok, am prins poate si diverse promotii.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu de site-ul ala, ma voi uita si eu sa vad cum e, dar nu in seara asta ca nu vad decat patul in fata ochilor :)Multumesc pt info!

    RăspundețiȘtergere