Pagini

duminică, 14 aprilie 2013

Ne vorbeste Parintele Porfirie


Fiind o perioada premergatoare Invierii Domnului, cred ca este o perioada potrivita pentru a citi si carti de religie, spiritualitate.

La recomandarea unei foste colege de master, am citit "Ne vorbeste Parintele Porfirie - viata si cuvinte"
Mi-a placut, am simtit o liniste sufleteasca in timpul citirii ei, si ulterior. Am invatat ca atunci cand cineva ne face vreun rau, sau vedem ca are un comportament agresiv, trebuie sa ne rugam pentru el (cel rau il chinuie), spunand: "Doamne Iisuse Hristoase miluieste-ma". La fel si in cazul copiilor aflati in intretinere, pentru cei care sunt parinti, acestia nu trebuie sa fie mult prea supravegheati/indrumati, spune parintele ca: "ocrotirea pentru masura lasa copiii necopti", ci trebuie sa ne rugam pentru ei ... pentru ca Dumnezeu sa le trimita gand bun si sa poata lua decizii in sens contructiv.

Este frumoasa viata parintelui, iar minunile savarsite doar auzindu-le capeti mangaiere. Mi-a placut tot ce am citit/invatat si voi mai citi alte carti.

Daca nu sunteti impotriva acestor carti, si credeti in puterea lui Dumnezeu, va recomand sa cititi aceasta carte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu