Pagini

luni, 22 aprilie 2013

Produse Deluxe la Lidl

In urma cu o saptamana, am primit acasa un catalog frumos colorat si aranjat, cu produsele Deluxe de la Lidl. Evident ca imaginile m-au incantat maxim, doar sunt si eu om, nu? Problema era ca nu stiam de cand urmeaza sa le gasim in magazine. 

 Astazi imi spune o colega ca a primit newsletter-ul de la ei, si de azi se gasesc asteptatele noastre bunatati la rafturi. Cat sa fie de minunat, mai ales cand pana la venirea salariului mai este ceva timp, dar asta e curiozitatea romanilor e mare si uite cum am plecat spre Lidl. Toate bune si frumoase, putine persoane la case, la rafturi pe alocuri gol si  incet, incet ajungem la gama Deluxe. 

Nu erau toate produsele existente in catalog, adica as fi vrut niste torturi de inghetata, dar nu aveau decat un singur sortiment care nu mi-a starnit interes, in rest multe bomboane, vinuri, cateva preparate si multe cutii goale, ramase in urma.

Mi s-a parut amuzanta faza ca la raft nu mai era Irish Cream Liqueur, era doar cutia goala in dreptul pretului de vanzare si la un moment dat vine cineva care aduce o cutie cu 6 sticle. Initial nu am vazut ce avea, am vazut doar niste maini ridicate (raftul era pus mai sus putin) si era evident ca era foarte mult asteptat acel produs. Imaginati-va ca in mai putin de un minut sticlele au disparut de la raft, era doar Lichior de Zmeura, dar nu era batalie pe el ca la Irish Cream. 

Mi s-a parut draguta faza, lumea se comporta ca si cum ar fi venit cineva sa ofere ceva gratuit, ei pastrand liniste deplina, vazandu-si interesul si plecand mai departe.

Ati incercat ceva nou/bun din sortimentele Deluxe?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu