Pagini

luni, 20 mai 2013

Cineva trebuie sa se opuna

Chiar intotdeauna trebuie sa existe cineva care sa fie impotriva la ceva?

Consider ca atunci cand ne nastem, plecam la drum incarcati cu o materie genetica, la ea, pe parcursul anilor se adauga experienta proprie, invatam lucruri noi si astfel, ne formam propria parere  despre tot ce ne inconjoara si de aici luam decizii, ca atare.
Stim cu totii ca nu avem cum sa fim doua persoane la fel, avem pareri diferite, e normal sa nu fim de acord cu tot ce vedem, cu toate lucrurile care sunt exercitate de oamenii in jurul nostru, daca am fi toti la fel ... nu ar mai exista concurenta si nimic care sa ne diferentieze.

Si pe mine, sau pe oricine altinceva, cred ca la un moment dat, ne deranjeaza unele lucruri si incepem sa judecam unele decizii luate de cei de langa noi, mai ales daca suntem direct implicati sau afectati ... e normal, nu poti sa fi pasiv intotdeauna, dar de ce trebuie sa ne impotrivim mereu?

Fiecare e liber sa aleaga ce vrea sa faca cu viata lui, de ce nu putem intelege asta? De ce daca noi avem o parere despre ceva, trebuie neaparat ca persoana de langa noi sa fie in asentimentul nostru ca acea parere sa fie buna? Nu putem accepta si parerea celui de langa noi, ca poate in felul lui (bun sau prost) are si el dreptate?

Sincer, ma depaseste problema asta ... intrebarile ma depasesc, mai ales cand sunt direct implicata.

De putin timp, am incercat sa-mi reorientez alegerile in ceea ce priveste alimentatia, toate bune si frumoase, numai ca nici macar nu am luat decizia finala cu ce vreau sa fac efectiv (cu toate ca este evident) si deja au inceput sa apara parerile contra, care sa-mi dea tarcoale.

Ma intreb cat de greu este sa accepti deciziilor celor din jur, fara sa incerci sa te impotrivesti si sa ramai conservator cu parerea ta. In orice facem exista si avantaje si dezavantaje, lucruri bune si rele, nimic nu este perfect ... dar incercarea moarte n-are, eu asa stiu.

Oameni din jurul meu cred ca e ceva grav ca vreau sa renunt la carne, cum pot sa fac una ca asta ... oare o sa mor fara carne, sau consumand proteine de origine animala?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu