Pagini

miercuri, 22 mai 2013

Cum o dai tot nu e bine

De cand lumea si pamantul, omul este nemultumit.

Ieri dupa cursurile consacrate frecventate dupa munca zilnica, am avut programare, din nou, la stomatolog. Mergeam doar pentru un detartraj de data asta, urmand ca dupa efectuarea lui, sa imi spuna daca mai am alte carii ce nu se puteau identifica sigur la prima vedere (ori era tartru, ori era carie). 

Nimic anormal in asta, numai ca aveam programarea facuta pentru ora 20:30, la ora 20:00 plecand de la cursuri sa am timp sa ajung si la dentist. Cum nu intotdeauna lucrurile se desfasoara asa cum te astepti sau le programezi, am terminat mai repede de ora 20:00 si am plecat spre cabinet. M-am gandit daca as avea timp sa mai trec pe acasa, dar am realizat ca nu are rost ... ajungeam cu aproximativ o jumatate de ora mai devreme si nimic nu m-ar fi impiedicat sa astept. E mai bine sa ajungi mai devreme si sa astepti, decat sa te lasi asteptat si sa intarzii, eu pe principiul asta merg, dar se pare ca nu e bun.

Cand am ajung la ora 20 si un pic, mai era o doamna care astepta inaintea mea ... nicio problema, nu ma grabeam, mai ales ca stiam ca am venit mai devreme, in speranta ca voi termina mai repede. Cand m-a vazut asistenta, a tinut sa-mi aminteasca faptul ca sunt programata la ora 20:30, inca din cabinetul alaturat (eu fiind in sala de asteptare). Am raspuns pe un ton calm, ca stiam asta si mi-am vazut de treaba mea, adica citeam.
Ca sa aud ca ii spune doamnei doctor ca ea m-a intrebat daca pot sa vin la ora 20 si am spus ca nu, facand o mica pauza din care era de la sine inteles ce voia sa spuna (ca ea m-a intrebat daca pot sa vin, am zis ca nu  pot, dar totusi am venit). 

M-a deranjat tonul in care mi-a vorbit, tonul cu care si-a expus mai departe punctul de vedere catre doamna doctor si apoi situatia in sine. 
Intotdeauna ne deranjeaza daca cineva intarzie si asteptam dupa el/ea, dar cu ce ne deranjeaza daca sunt oameni care vor sa fie punctuali si prefera sa vina mai devreme? Nu ma tinea in brate, nici nu o incurcam cu ceva in desfasurarea activitatii ei, nici nu ma vedea ... care era problema de fapt?

Ma intrebam apoi, si va intreb si pe voi, de ce cum o dai, tot nu e bine? De ce daca as fi intarziat ar fi fost deranjant, iar daca am vrut sa evit asta, am cazut in aceeasi stare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu