Pagini

duminică, 19 mai 2013

S-au schimbat timpurile

Totul este intr-o continua miscare, permanent suntem intr-un proces de schimbare, dar parca uneori viteza de miscare este prea mare.

Simt asta uneori, vad lucruri noi si atat de ciudate incat nu imi vine sa cred.

Provin dintr-o familie simpla, unde lucrurile au mers pe un fagas cat se poate de normal, nimic extravagant.Timpul a trecut, a trebuit sa plec din casa parintilor, unde era tare bine. 
Parintii mei nu sunt oameni intelectuali, nu si-au desfasurat activitatile zilnice la serviciu cu ajutorul calculatorului, insa asta nu i-a impiedicat sa incerce si ei sa-l foloseasca, in special pe tata.

Pana acum cautau ce aveau nevoie pe Google, si in cea mai mare perioada de timp tata se juca. Acum, vazand ca multe rude si-au facut cont pe Facebook, a vrut si el. I-am creat un cont, i-am adaugat prieteni, se joaca toate nebuniile pe Facebook,avand astazi surpriza ca m-a vazut online si mi-a scris un mesaj. Mi s-a parut incredibil, pentru ca nu i-a aratat nimeni niciodata asta, si cel mai tare e ca nu ma asteptam sa ajung vreodata sa vorbesc cu tata la calculator ... absolut niciodata.

Pe cat de mult m-a bucurat, pe atat de mult m-a intristat ... va veni vremea in care ai mei parinti nu or sa mai fie, ca fiecare dintre noi de altfel, o sa imi fie greu ... nu voi mai putea vorbi nici pe retelele de socializare, nici prin scrisori, cum se facea pe vremuri, sub nicio forma.

Cat de mult s-au schimbat timpurile, cat de tare neindepartam de lucrurile pe care le faceam inainte, nu vi se pare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu