Pagini

miercuri, 22 mai 2013

Unde-i punctualitatea?

Pe zi ce trece, parca tot mai rar intru in contact cu oameni punctuali sau de cuvant. Suntem toti intr-o continua graba, cu probleme si griji, dar e atat de greu sa poti sa-ti respecti o promisiune facuta?

La un moment dat oricat de mult vrei sa dai dovada de intelegere, sa il pasuiesti pe cel de langa tine, in postura de client fiind, la un moment dat cred ca ti se termina si intelegere, rabdare, orice. 
Asta este cazul meu acum, dar sa va spun despre ce este vorba.

Pe la sfarsitul lunii aprilie a venit un tip sa ne ia masuri pentru un cuier si pantofar, facut pe comanda pentru ca spatiul avut la dispozitie este altul decat marimile care se gasesc la cuiere/pantofare prin magazine.
Este un tip pe care-l cunoastem, ne-a mai facut si un sifonier (pe care nu l-a montat bine, este aplecat in fata, dar asta e o alta poveste, am inteles ideea ... nu poate/nu se pricepe sa-l puna altfel si am acceptat fara sa ma tiganesc, sa ii platesc mai putin sau sa ma cert ... imi asum vina ca nu am apelat la o persoana competenta si aia e). Daca va intrebati de ce am apelat din nou la el, dupa ce ne-am luat teapa cu sifonierul, va spun ca alegerea facuta s-a datorat faptului ca nu aveam pe altcineva si ne-am gandit ca solicitarea facuta (un cuier/pantofar) are cerinte minime, nu era mare lucru.

Tinand cont de faptul ca am dat o parte din bani, avans, in momentul in care am facut comanda si a luat masuratorile, am primit ca si estimare, zilele dinaintea Sf. Pasti. Din cauza unor probleme cu niste comenzi finalizate si neachitate de catre clienti, s-a amanat, pentru zilele de dupa Sf. Pasti, pentru ca nu avea loc unde sa ne faca acel curier, fiind blocat de acele lucrari nelivrate. La scurt timp dupa aceasta discutie, totul a fost dat tacerii ... nu a mai zis nimic.
Dupa ceva vreme am sunat, nu a raspuns la telefon, da el in schimb mesaj dupa cateva zile sa ne spuna ca a intervenit ceva si va mai intarzia, urmand sa ne auzim sambata (weekend-ul trecut). Evident ca nu a sunat deloc, pana astazi cand a anuntat ca vine pe la ora 19. Am renuntat la cumparaturi si alte treburi stabilite, sa vin acasa pentru a-si putea face omu' treaba, numai ca ... surpriza, mai aveam de asteptat ceva timp pana sa isi faca aparitia, mai exact a ajuns acum 20 minute, adica in jurul orei 20:30.

Sa fie oare acest comportament demn de admirat, care sa dea dovada de profesionalism? Sau care sa te indemne sa ii lasi mai mult decat suma pe care o ai de plata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu