Pagini

marți, 14 mai 2013

Vrajitoarea/rele printre noi

Tot mai des vad prin metrou sau pe strada fete/femei cu unghii false. Am avut si eu in urma cu un an jumate, si am renuntat la ele. Unele arata foarte frumos, sau cel putin mie unele mi se par delicate si altele foarte urate, ca la orice lucru de altfel.
De exemplu, am vazut cu ceva timp in urma, in tramvai, o doamna care avea unghiile ascutite, foarte mari si in culori foarte tipatoare. Evident ca au sarit in evidenta, ca nu aveai nicio sansa sa le ratezi, si la vederea lor sentimentelul meu a fost ceva de genul ... vrajitoarea s-a intors. Ma uitam cand la persoana ei, cand la unghii si nu gaseam asocierea, mi se parea horror ... nu mai vazusem asa ceva inainte. Ulterior situatia s-a schimbat, am regasit vizual si alte persoane, dar de dimensiuni mai mici si mai finute.

Personal, nu mi-as mai pune din nou unghii false, indiferent de orice fel ar fi, sunt frumoase, arata bine dar din punctul meu de vedere nu se merita sa investesti in unghii. Poti avea unghii frumoase si ingrijite, natural ... fara sa pierzi cel putin doua ore sa ti le puna si sa stai cu grija lor ... iar perioada in care mai ai gel pe unghii, dupa ce ai renuntat sa iti faci intretinerea si ai decis sa nu ti le faci, nu e placuta deloc.

Oare care e tendinta? O sa fim majoritatea gen vrajitoare?

P.S. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, fiecare e liber sa aleaga ce vrea sa faca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu