Pagini

miercuri, 5 iunie 2013

Ce bine e acasa ...

D-abia am ajuns acasa, nici nu am reusit sa ma schimb ... tot incerc sa fac asta, dar imi gasesc mereu cateceva de facut si nu reusesc sa-mi finalizez intentia, dar e placut.

Nu trebuie sa fi mult timp plecat, ca sa iti dai seama ca cel mai bine e acasa, nu-i asa? Cel putin asta simt eu, la scurt timp de cand am revenit acasa si gandindu-ma ca voi avea doua zile (patru zile daca iau in calcul si weekend-ul) departe de locul unde-mi petrec cele mai multe ore din viata, adica la munca.

E bine sa simti ca vine weekend-ul inainte de vreme. Chiar daca voi avea un sfarsit de saptamana mai greu, ma simt deja libera si realizez cat de bine este acasa. 
Poti sa citesti, poti sa te uiti la un film, sa navighezi la calculator ... poti face orice altceva decat sa te confrunti cu situatii neplacute, sa fi stresat si sa treaca ziua, simtind cum te topesti de pe picioare pentru ca nu ai avut timp nici sa mananci.

O fi rau sa stai acasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu