Pagini

sâmbătă, 29 iunie 2013

Schitul Darvari

Am mers astazi dimineata, impreuna cu o fosta colega de master, la Schitul Darvari, sa participam la Sfanta Liturghie. Ce pot sa va spun decat ca am plecat de la acolo, alt om?

Stiam ca este frumos, am mai mers intr-o zi, dar nu era slujba, insa astazi mi s-a parut total diferit. 
Merg des la biserica, la o anume biserica, dar parca azi a fost o zi speciala. 
Mi-a placut foarte mult si predica, cuvantul de invatatura al Arhim. Teofil Anastasoaie, din care am deprins multe informatii noi, de exemplu nu stiam ca Sf.Apostol Petru i s-au dat "Cheile Imparatiei Cerurilor", sau mai exact nu stiam ce semnifica iconografia cu Sf. Petru si Pavel , in care Sf.Petru poarta doua chei, iar Sf.Apostol Pavel, detine o sabie.

Era cat pe ce sa nu ajung, dar a meritat din plin ... sa va spun cum s-au intamplat de fapt lucrurile.

Aseara, dupa serviciu, am iesit in oras cu fostii colegi de la locul anterior de munca, pe care nu i-am vazut de 3 ani jumate, si am ajuns tarziu acasa, evident epuizata total. Stabilisem inainte, ca astazi sa ajung cu prietena mea, la Schitul Darvari si mi-am programat ceasul de la telefon sa sune dimineata, pentru a fi sigura ca ma trezesc la timp (sambata intentionez sa dorm mai mult, decat in oricare alte dimineti).

Nu am dormit prea bine, si m-am tot trezit aiurea de multe ori, iar pe la 5 imi trecuse prin cap un gand, sa anunt ca nu mai merg si sa stau mai mult in pat, dar mi-a trecut repede ... am zis ca merg, orice ar fi.
Nu regret ca nu am stat sa dorm, chiar daca la un moment ma resimteam, oboseala era prezenta si nu-mi dadea pace...dar a meritat,si sunt foarte fericita. Va recomand sa incercati sa luptati cu gandurile de acest gen, venite dintr-o parte negativa...stim cu totii, care.

Oricat suntem de obositi si impovarati cu grijile acestei vieti, puterea lui Dumnezeu este nespus de mare, si ne arata la fiecare pas ce trebuie sa facem, trebuie doar sa avem ochi sa vedem si bucuria este maxima. Asta am simtit de multe ori, inclusiv astazi cand am mers la Schitul Darvari.

Din suflet va sfatuiesc sa mergeti si voi, veti gasi o frumusete si liniste de care rar ne lovim, insa cu totii avem nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu