Pagini

joi, 4 iulie 2013

Medicina muncii ... chinuiala pentru unii

Ma gandesc frecvent la medici/asistenti, pe principiul ca a e gresi este omeneste ... numai ca greseala lor costa scump pe unii oameni. Stim cu totii cat de multe cazuri de diagnostice eronate s-au pus, din fericire (inca) nu am trecut prin aceasta situatie in adevaratul sens al cuvantului, o faza incipienta doar, dar sa va spun despre ce este vorba.

Ieri dimineata a trebuit sa facem controlul periodic pentru medicina muncii, toate bune si frumoase daca nu trebuia sa fac un efort, sa rezist pentru a-mi spune concret un rezultat.

La inceput m-a intrebat daca port ochelari, si am raspuns ca nu. Ma roaga sa ma uit printr-un aparat, la linia 12. Am spus ce am inteles eu pe acolo, dar nu era bine, imi spune sa ma uit la linia 10 ... tot nu era bine, mai incearca la linia 8 ... nici asa. Ma intreaba din nou, sigur nu port ochelari, ii spun ca da!
Mai incerc sa ma uit din nou, si la un moment dat imi spune sa ma retrag putin de langa aparat sa se uite daca nu cumva a uitat lentilele puse. Ce sa vezi, surpriza ... ramasesera lentilele de la colega dinainte, si mi-am fortat ochii rau sa pot intelege clar ce aveam in imaginile respective, rezultatul fiind unul deplorabil.
Ma roaga sa ma uit acum din nou, sa o iau de la capat, insa nu aveam nicio sansa ... am comunicat faptul ca deja ma dor ochii si parca vedeam putin in ceata, aveam nevoie sa iau o pauza ... mi se luase de verificarea minunata la care a trebuit sa iau parte.

Dupa putin timp, am reluat si am iesit okay, nu am probleme cu vederea, doar tensinea putin cam mica (aproape 10 cu 7), dar speram sa se regleze, pentru ca pana acum nu am avut niciodata probleme de acest gen.

Si uite cum am inceput ziua intr-un mod placut, ma dureau ochii si a trebuit sa rezist inca 8 ore in fata calculatorului, nescutindu-ma nimeni de nimic pentru ca am avut un incident putin neplacut (intotdeauna e loc de mai rau). 

Cand am iesit din cabinet, ma intrebam ... dar oamenii care au probleme in forma incipienta, care in diverse situatii, pleaca cu rezultate total eronate, cum ar trebui sa procedeze, astfel incat sa nu intre in panica si sa incerce sa gaseasca rezultat la ceva ce este mult diferit de situatia reala?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu