Pagini

luni, 1 iulie 2013

Sa tot joci


Pentru ca ieri a fost o zi ploioasa, ce nu iti oferea posibilitatea sa ai de ales din prea multe activitati ce le-ai putea desfasura, am mers la niste prieteni unde am mancat paste cu fructe de mare, si am jucat Catan.
Este a doua oara cand joc (si norocul incepatorului s-a aratat si la mine, ca am castigat) si mi-a placut.

Este relaxant sa iesi din vizuina propriilor ganduri, sa nu iti amintesti ca e de fapt duminica, si maine te trezesti de dimineata ca sa mergi la munca, iar daca esti in compania persoanelor cu care iti face placere sa stai, este mai mult decat perfect ... te simti excelent. Asta pot s-o spun din propria experienta.

Acum e mai greu, ziua/seara de jucat Catan a trecut, astazi reluam rutina zilnica din cursul saptamanii, iar cu entuziasm si mult drag, plecam la lupta ca nu avem de ales, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu