Pagini

joi, 8 august 2013

E bine sa te simti util?

In urma mai multe discutii cu una dintre colegele mele, am devenit foarte interesata de un subiect despre care imi vorbea si o admiram nespus de mult. Mai exact, pe langa faptul ca margeleste foarte mult, imi spunea ca voia sa faca de data asta si sapunuri home made. Eram fascinata de modul in care imi povestea si mi se parea super tare vointa ei de a putea face asta (stiam ca o sa iasa bine, era imposibil sa nu fie asa), eu simtindu-ma incapabila macar sa imi imaginez ca o sa pot realiza asta, nu sa trec si la practica.

In schimb, am zis sa fac si eu ceva, dar s-o iau cu ceva mai usor si uite asa mi-am facut un ser de par hidratant si protectiv si un ulei de masaj calmant si circulator (pentru stimularea circulatiei sangelui si a celei periferice). De ambele sunt foarte incantata! Cand am venit din Vama aveam parul ca o matura, era foarte uscat si foarte rigid, dar s-a nimerit ca fix la intoarcere sa imi fac timp sa pregatesc acel ser pe care l-am folosit pe parul uscat (neavand ulei in compozitie), iar asa parul meu a inceput sa se inmoaie vizibil  (de fel fiind foarte moale si subtire).

Uleiul l-am folosit pentru mama, iar dupa ce l-am intins pe piele simteam cum mi se incalzesc mainile si nu intelegeam de ce, apoi am constientizat ca era de la uleiul folosit.

M-am simtit foarte bine sa pot sa realizez ceva concret, sa iasa un produs din mainile mele, pana acum neintamplandu-se asta, iar pe principiul ca incetul cu incetul se invata alfabetul, intentionez sa imi fac si creme, deodorant, chiar fond de ten, daca mi-or iesi.

Voi ce v-ati pregatit in casa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu