Pagini

duminică, 18 august 2013

Satisfactia oamenilor ne da putere?

Probabil depinde de fiecare, insa in cazul meu, pot spune cu certitudine ca Da.

Este frumoasa senzatia cand vezi ca cineva capata o stare de bine, datorita muncii tale, iti da puterea sa mergi mai departe si sa mai stergi din alte nemultumiri dobandite anterior. Asta a fost sentimentul pe care l-am trait astazi, cand am facut masaj unor colege...trei.
Chiar daca am avut o zi lunga, si nici aseara nu am dormit bine (cu toate ca ma asteptam sa dorm tun, doar eram la mine acasa), am facut fata la 3 ore de masaj aproape neintrerupt.
Singura problema este ca ma doare putin coloana, dar sper sa-mi treaca ... efortul a meritat. Am reusit sa le adorm pe toate, si sa se simta bine!

In concluzie, mie imi da putere acea satisfactie de pe chipul oamenilor, atunci cand i-am ajutat. Pe voi? Observati acest aspect, sau il considerati ca pe ceva normal si treceti cu vederea, rezultatul final?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu