Pagini

luni, 5 august 2013

Unii/unele sunt dedicati job-ului

Ce frumos suna, nu-i asa? Putem spune ca este ideal? Cu siguranta depinde de la caz la caz, zic eu.
 
Sambata dimineata am plecat, intr-o excursie cu mult suspans in Vama Veche. A fost frumos drumul, putin cam rapid, dar am ajuns cu bine la destinatie, multumim lui Dumnezeu. Perioada petrecuta in masina mi-a dat posibilitatea sa privesc ce se intampla in jurul meu, fiind in miscare. Asa am remarcat cat de multe fete erau pe marginea drumului in asteptarea clientilor interesati de obtinerea unor senzatii tari.
 
Nimic neobisnuit in asta, gasim astfel de femei la multe colturi ale acestei tari, dar cea mai tare mi s-a parut o tipa, imbracata cu un tricou galben fosforescent si cu burta la gura. Nu o spun la figurat, si nici nu era grasa, ci doar insarcinata in multe luni, ca burta era mare si multumita acelui tricou, era clar vizibila.
Poate nu era suficient asta, dar sa mai si fumezi mi se pare mult prea mult...pentru toata lumea cred.
Fiind tanara poate nu are alt mijloc de a se intretine si se dedica in totalitate job-ului, dar oare barbatii chiar pot sa isi satisfaca placerile cu o astfel de fata? Oare nu au si ei un mic de minte cat sa isi dea seama ce face acea fata insarcinata?
Ma gandesc totusi ca daca nu ar avea clienti, nu ar mai face asta, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu