Pagini

vineri, 4 octombrie 2013

Concert Ana Moura

Aseara, 3 octombrie 2013, am luat parte la primul concert sustinut de Ana Moura in Bucuresti, la Sala Palatului.
Va intrebati daca mi-a placut? Ei bine ... mi s-a parut extraordinar! Pe departe, cel mai tare la care am fost pana acum, a meritat fiecare banut dat pentru achizitionarea biletului, inclusiv lipsa de la cursul ce era sustinut ieri. Eram un pic in dubii ce sa fac, chiar si cu cateva zile inainte, dar ma bucur ca am ales varianta aceasta.

Am constatat ca mai mult de jumatate erau oameni mai in varsta, si nu tineretul, dar nu a contat sub nicio forma, m-am simtit foarte bine in urma show-ului.
Concertul a inceput pe la ora 20 si 20 de minute, iar dupa aproximativ 40de minute, care nu stiu cand au trecut, am avut pauza 20 de minute, timp in care o parte din spectatori incepeau sa plece. Din pacate pentru ei, nu stiau ce pierd, pentru ca partea a doua a fost superioara celei dintai.Pe o parte am inteles, era usor sesizabil sa vezi ca o barbatii nu aveau nicio traire, un om de langa mine, de exemplu, se juca pe telefon, asta dupa ce a venit dupa inceperea concertului si a trebuit sa ne ridicam toti, sa poata intra...nici macar multumind, urat gest.

Stiam o parte din melodiile auzite, dar vocea interpretei si ambientul de culori, te faceau sa te simti ca le asculti pentru prima oara, simteam ca plutesc si bateam din palme, cu ajutorul ei, incat la un moment dat aveam palmele amortite...a fost senzational pentru mine, totul. Uitasem de oboseala, de ziua ce ma astepta astazi, de absolut tot.c

Mi-ar placea sa mai iau parte la alte concerte de acest gen, mai ales ca am inteles ca si la Mariza a fost tare.
Nu cred ca mai trebuie sa specific, din nou, ca acest tip de muzica m-a cucerit, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu