Pagini

vineri, 25 octombrie 2013

In perioada racelilor

In ultima saptamana am observat ca foarte multe persoane pe care le cunosc, sau cu care intru in contact, sunt racite sau au stari premergatoare unei raceli.
Momentan, multumesc lui Dumnezeu, pe mine m-a ocolit ... am fost acum cateva saptamani  cu o durere de gat, dar am rezolvat-o imediat cu compresa de cartofi dati pe razatoare, otet si spirt, si a doua zi eram pusa pe picioare. In schimb, o alta colega care avea aceleasi stari ca mine, a avut atunci doar o faza debutanta. A trecut la administrarea a multor medicamente, intrebandu-ma eu ce am luat de sunt mai bine. Pai surpriza, eu nu prea apelez la medicamente, decat daca situatia e imperios necesara, in caz contrar recurg la metode "babesti"care pe mine ma ajuta foarte mult.

Pentru ca si eu am aflat la randul meu, si mi-a facut bine, va spun si voua cum am procedat eu cu o persoana importanta din viata mea, astfel incat sa se simta mai bine (cand toata lumea de la munca era chinuita de raceala), si a dat rezultate. 

In primul rand, la intoarcere seara acasa, i-am spus sa faca o baie fierbinte, dupa care am facut o frectie cu spirt, s-a imbracat gros si s-a invelit, stand acolo peste noapte. Cand transpira si se uda, se dezbraca de hainele umede, se da iar cu spirt si se baga imbracat la loc. In acelasi timp, trebuie pusa o compresa cu spirt pe frunte si stat asa.

Apoi, e foarte bun ceaiul de busuioc cu cimbru, facut concentrat. Concomitent, iau (si recomand) mierea de albine cu scortisoara (eu adaug si lamaie, uneori).
Daca are temperatura, la mine functioneaza foarte bine sosetele imbibate cu otet, si lasate peste noapte.
Daca tuseste sec ... ceai de coji de ceapa si o nuca (cu tot cu coaja) sparta si fierte.
Pentru sinuzita, e bun Sinupretul (eu am folosit solutie) ... este cam din plante.

La tot ce am scris mai sus, eu am ajutat cu drenajul (limfatic) al fetei, care ajuta in caz de sinuzita, dar asta doar acum ... in trecut nu stiam.

Voi stiti si alte remedii naturiste?

Va doresc multa sanatate si sa nu aveti niciodata nevoie de nimic! Sa fiti mereu sanatosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu