Pagini

duminică, 8 decembrie 2013

Ce repede trece timpul...

Nu-i asa? Stiti cand a trecut acest an?
Personal, constientizez ca mai sunt cateva zile din acest an, 2013, si vom intra in altul, dar asta nu stiu cand a trecut. Totul se misca pe langa mine cu o viteza pe care nu o pot urmari, oricat de mult incerc sa fac fata, nu ii pot tine pasul.

De fiecare data este ceva de facut, ceva de indeplinit, si cum se termina, respir usurata gandind ca acum voi avea mai mult timp liber, voi putea sa fac si altceva din ceea ce imi propusesem. Evident ca nu se intampla asa, mereu apare altceva, sau daca nu, aleg sa stau si sa ma odihnesc/linistesc, astfel incat ... tot nu fac ce imi doream, iar timpul...trece.

Acum, in apropierea sfarsitului de an, e bine sa ne gandim retrospectiv, sa vedem cum a fost acest an pentru noi, si ce ne-am dori de la urmatorul, fixandu-ne cateva obiective pentru a sti incotro o luam,  in vederea indeplinirii lor. 

In putinele clipe in care pot vedea si alte lucruri, decat treburile zilnice, constientizez ca sunt multe de facute, trebuiesc cumva prioritizate toate, astfel incat sa nu ne incuram in ele si sa nu ne mai stim capatul drumului unde ne este destinatia.

Pentru mine este foarte greu acest pas, am de luat o decizie care imi influenteaza viitorul si nu stiu cum e mai bine sa procedez. Probabil voi merge la risc, cu toate ca nu-s adepta riscului, gandind ca "incercarea moarte n-are", dar mai bine asa decat sa traiesc mereu cu intrebarea: "cum ar fi fost, daca?"  

Voi ce va propuneti pentru noul an?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu