Pagini

sâmbătă, 12 aprilie 2014

Oare am imbatranit?

De o perioada de timp, mai exact, de cand m-am decis sa ma apuc de invatat pentru a doua facultate si am constientizat ca timpul meu este mai mult decat limitat, am devenit selectiva si destul de sensibila, daca ma pot numi asa.

Nu-mi place nebunia, galagia exagerata a celor din jur, lipsa politetii a celor din jur ma deranja si inainte, dar acum ripostez..atat de rau ma deranjeaza (aici ma refer la unele momente legate de calatoria cu metroul) si cred ca aleg confortul meu, atunci cand pot, in detrimentul unor lucruri destul de comune (iesiri cu persoane cu care nu am nimic in comun, mers la cinematograf..cand pot sa ma uit acasa, in conditii excelente si orice alte activitati comune).
Inainte parca nu eram asa, aveam mai multa rabdare si puteam sa accept multe din lucrurile simple pe care acum le evit.
Ma intreb..oare am imbatranit sau mis-a accentuat spiritul critic, una din "calitatile" zodiei mele fiind aceasta?

Voi v-ati lovit de astfel de schimbari ale propriei persoane?

2 comentarii:

  1. Traim pe repede inainte si uneori avem nevoie sa ne intoarcem la noi, sa ne dam ragazuri, sa fim noi cu noi si atit. Cred ca e acel instinct de conservare fata de lumea nebuna si furibunda

    RăspundețiȘtergere
  2. pretty nice blog, following :)

    RăspundețiȘtergere