Pagini

marți, 16 septembrie 2014

Revenire acasa

S-a terminat saptamana petrecuta de Malta, saptamana inceputa acolo cu ziua mea.
A fost superb, nu m-am simtit atat de bine cred ca niciodata.

Mi-a placut foarte mult in Lisabona, credeam ca ea o sa ramana in top, dar cred ca se afla pe aceeasi pozitie cu Malta. 

Nu stiu sa inot, si nu vreau sa invat (imi impun singura limite, stiu ... dar am avut un eveniment urat si psihicul ma opreste sa trec peste el, ca sa pot sa invat, insa nici nu ma chinui ... stiu ca pot trai  fara asta), dar apa este senzatie ... nisipul ... pe masura. Trebuie sa mentionez ca noi am stat in Mellieha, acolo fiind apa cristalina, turqoise si nisipul foarte foarte fin...la fel si in Laguna Albastra. Sunt si parti ale insulei unde plaja este formata din pietre, apa murdara. Nu am fost peste tot ... am mers putin in Golden Bay, unde nu am stat nici 5 minute si am facut cale intoarsa (intrucat apa era foarte murdara, plaja la fel ... pe scurt, conditii mult diferite de plaja din Mellieha), apoi am mers intr-o seara in St. Julian's, dar doar pe o parte a ei.

Voi incerca sa revin cu descriere mai detaliata a acestei saptamani tocmai incheiate in Malta, si va rog sa imi spuneti voi pe unde ati fost si v-ati simtit bine?

Un comentariu:

  1. Nu am apucat sa vizitez pana acum nici Malta, nici Lisabona, locurile in care am fost, si nu putine, au fost mai mult in interiorul continentului. Dar atat Malta cat si Lisabona sunt pe lista destinatiilor viitoare.

    RăspundețiȘtergere