Pagini

vineri, 8 martie 2019

8 Martie..in alt oras

Pentru prima oara, ma regasesc intr-un oras "strain" in data de 8 martie. Personal, nu atribui multa importanta acestei zile, si nu numai acesteia, implicit nu prea mi-a pasat de nimic legat de aceasta, pana acum.

Sunt in Iasi de aproape 6 luni, voi reveni cu post-ari legate de cele intamplate anterior, dar pentru prima oara, am simtit ca intr-adevar este o zi speciala, fara a face nimic diferit. Am vazut astazi strazile pline cu flori, de vanzare, evident. Majoritatea persoanelor, fie de sex feminim, fie de sex masculin, purtau in mana flori, lucru ce imi aducea permanent aminte, ca nu e o zi normala.

Intamplator, sau nu, am ajuns la Gradina Botanica, unde era o expozitie de flori exotice. Ce pot sa spun, decat ca a fost o minunatie? Cuvintele nu-s suficiente pentru a reda influenta acestei expozitii pentru mine. Ador florile, imi dau o stare de bucurie si parca imi transmit (in interior) un pic, din frumusetea lor.

Am petrecut aceasta zi, alaturi de doi colegi, razand cat nu am ras intr-o saptamana intreaga. 
Voi ce ati facut in aceasta zi? Ceva diferit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu