Pagini

luni, 25 mai 2009

Eliminarea conditiei de vechime impusa tinerilor absolventi

La sfarsitul anului trei de facultate, anticipand ca ma voi lovi de cerinta asupra conditiei de vechime impusa de angajator, am incercat sa ma angajez..gandindu-ma ca mai am un an, termin facultatea si ce stiu eu sa fac practic? Dupa ceva timp pierdut aiurea cautand anunturi unde as putea sa ma incadrez, am reusit sa ma angajez..insa nu pe un post foarte bun sau care sa imi ofere posibilitatea de a creste ierarhic..dar asta e, pentru inceput era okay orice.

Am colege care au continuat cu master-ul si incearca disperate sa se angajeze..iar de la sfarsitul anului trecut, sansele acestora au scazut oricum mult mai mult decat cele existente anterior..deci probabil vor trebui sa mai astepte.

Sambata, premierul nostru drag, d-nul B(l)oc a declarat ca a solicitat ministerelor sa vina cu un program in care sa fie eliminata conditia vechimii la angajare in munca a tinerilor absolventi, spunand ca ar fi de preferat sa se puna accent pe performanta, si mai putin pe vechime.

Asta e un lucru bun, ar fi bine sa se realizeze acest lucru pentru ca este cam greu sa reusesti sa te angajezi, e greu sa treci peste piedica pusa de angajatori.

Dar oare chiar se va realiza?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu