Pagini

luni, 25 mai 2009

Promotie Diverta

Tocmai ce m-am intors din Diverta, de pe Magheru, si cum sunt cam obsedata de cheltuirea banilor pe carti..ce mi-a sarit in ochi a fost fix o promotie existenta. Aceasta se referea la achizitionarea, in luna mai, a doua carti publicate de editura Trei (existente pe raft) si Pandora M si primesti cadou un bestseller la alegere dintre: "Cartea gesturilor" de Peter Collett, "Iubito eu ma micsorez!..." de Pascal Bruckner si "Dragostea dureaza trei ani" de Frederick Beigbeder.

E drept ca mi-as fi cumparat fara ezitare doua carti, si as fi ales "Dragostea dureaza trei ani", insa situatia actuala ma indeamna sa fac economii..am de facut o investie/tranzactie importanta si am nevoie de bani ca de aer.
Sper sa se rezolve repede ca sa mai pot scapa din nou in magazine la cumparaturi (de carti)..abia astept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu