Pagini

luni, 15 iunie 2009

Pretul creste, cantitatea vanduta scade


In timpul unei plimbari pe jos prin Bucuresti, trecand pe langa multe chioscuri de ziare..am vazut la aproape fiecare (cred ca 8 din 10 tonete) existenta ultimei carti aparute la Adevarul, "Aventurile lui Sherlock Holmes. Memoriile lui Sherlock Holmes" de Arthur Conan Doyle.

La inceput nu intelegeam de ce, pentru ca de obicei nu se mai gaseau carti incepand cu ziua de joi..dupa cateva ore cand ajungeam cartile pentru a fi puse spre vanzare. Am zis, hai un chiosc a ramas cu cateva bucati..inca unul, si inca unul..dar de fapt erau majoritatea.

Toate astea pentru ca pretul a crescut din nou la 10,99 RON. Nu stiam pentru ca mie mi le ia cineva, si iau cate 4..adica pe o luna..intamplator m-am uitat la pretul expus pe o carte si am inteles care era de fapt situatia.

Uite asa..lumea dadea navala dimineata la chioscurile de ziare, si acum stau la vedere expuse si dupa o saptamana de la aparitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu