Pagini

marți, 21 iulie 2009

De prin CV-uri de bancheri..

“Perle” din CV-urile unor bancheri, care isi cauta de lucru la concurenta, pe fondul crizei. CV-urile sunt autentice 100 la suta, desi par desprinse din bancuri:
Cititi si radeti discret. Pana la urma, ei sunt cei care ne aproba creditele sau ne resping dosarele. Am respectat ortografia autorilor. Sunt doar cateva cazuti din cateva zeci. Lectura placuta.

* “Cunostinte: Cunosc la perfectie sistemele de operare Windows 95, 96, 97, 98, 99 si XP . Utilizare bancomate. Diplome, certificari: Detin certificat calitate B.R.D., cursuri de primire clienti, reflex comercial, spalare a banilor. Am o foarte rapida si eficienta perceptie a conceptelor.” (Operator ghiseu banca top 4)


* „Limbi straine: Romana, nivel citit/scris/inteles. Engleza – nivel incepator. Franceza - NU. Abilitatii: MS Officce, Windows, Internet, pictura, permis auto, email, foto, colectionar diverse”( Supervizor Front Office banca top 5, la o sucursala in tara , dornica de a se muta la Bucuresti).


* „Ca Manager Operatiuni, am promovat serviciile si podusele bancii, am rezolvat toate problemele operationale din cadrul sucursalei, am informat conducerea bancii asupra oricarei abateri de la prevederi, propunand masuri de eliminare a elementelor cu abateri nejustificate si de incadrare a BVC in cifrele aprobate” (Manager Operatiuni banca romaneasca, aplicand acum pentru o banca din top3).


* „Banca are 500-3000 angajati. Responsabilitatile mele erau: Introduce in sistem urmatoarele tranzactii ale clientilor:- schimburi valutare (vanzari/cumparari de valuta contra lei. Valuta contra valuta, lei contra lei, daca era cazul), transferuri intre doua conturi. Am alimentat un ATM cu numerar” (Universal Teller — back-up OPS Coordinator la o banca, in cautarea unui post la concurenta).


* „Abilitati: La firma la care am lucrat inainte de a veni in sistemul bancar, am luat locul I la concursul organizat cu privire la introducerea de Contracte in baza de date. Mai detin un atestat Profesional Conatbil Statistician eliberat de Liceul Economic nr. 5 obtinut cu nota 7 si o Diploma eliberata de Ministerul Apararii Nationale – curs operare Mediul Windows şi Tehnoredactare. APTITUDINI: Sunt comunicativa, personalitate sociabila, spirit de echipa, punctuala, emotionanta » (coordonator operatiuni banca romaneasca)

6 comentarii:

  1. hahaha....tare!
    Mi-a placut "emotionanta" de la sfarsit!
    Ma-nclin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi s-au parut amuzanti, ca sa nu le zic altfel :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Utilizare bancomate ?! Franceza : nu ?! Emotionanta ?!
    Mare ti-e gradina...
    Mi-am adus aminte ca mi-a picat odata in mana un astfel de CV, il am si acum... :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte,foarte tare !! Ei sunt viitorul tarii,floarea de la butoniera ?! Si cand te gandesti ca muuulti dintre ei.....vor fi sefii de maine........!!
    La mai mare,fratilor!! Da' cu biata limba romana ce-ati avut ????
    Atatia oameni competenti stau pe bara neavand loc de atata prostime!
    Unde esti tu,Tepes,Doamne ??

    Pupici mii,scumpa mea,scumpa !!!!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte genial...si partea dura dincolo de aspectul foarte amuzant...tipii astia chiar lucreaza la banci:D...mda...din nou ajung la vorba lui Badea..."tara de...oameni de..."...viata de artist cum s-ar spune:)), doar sunt emotionanti nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. La noi totul e posibil..poti sa fi "destept tun" ca poti ajunge orice in tara noastra :)

    RăspundețiȘtergere