Pagini

sâmbătă, 4 iulie 2009

Granini de banane


Ati incercat noul nectar de la Granini?
Eu pana acum nu, insa de curiozitate, ca doar asa-i romanul nostru, am cumparat. Dar nu este ceva nou, cumparam si inainte Granini, il prefer p-ala de piersici pentru consistenta si gust, insa am zis sa incerc si de banane ( cu toate ca in iarna am incercat varianta pentru sarbatori si mi s-a parut o porcarie, nu am putut sa beau).

Sa va spun ceva pareri despre el, pai nu mi s-a parut grozav..nu e rau, dar nici super tare..tot pentru piersici raman.

De obicei nu beau sucuri racoritoare, decat la ocazii mari, insa aleg Granini pentru ca mi se pare destul de okay din punctul de vedere al continutului cat si a modului de imbuteliere.
Mai exact, se foloseste cea mai avansata metoda de imbuteliere, adica aceea in mediu steril (imbuteliere aseptica) pentru ca nu se foloseste conservanti, sucul este imbuteliat rece, in felul acesta toate caracteristicile fructelor (gust, culoare, miros) ar trebui sa fie pastrate precum ale celor proaspat stoarse.

Voua va place? L-ati incercat?

Un comentariu: