Pagini

luni, 31 august 2009

Bine faci..."bine" gasesti

Cu toţii ştim cât sunt adevărate aceste cuvinte,nu? Dar ştim că întotdeauna există excepţii de la regulă, nu toate sunt 100% reale. Ei bine, acum intru şi eu în categoria celor afirmă că totdeauna există excepţii de la orice regulă..dar o fac trecând prin această situaţie efectiv.

E foarte dureros atunci când vrei să ajuţi, să ocroteşti un om iar el să-ţi facă rău. Nu e vorba de a primi mulţumire în urma celor primite, nici vorbă de aşa ceva..dar totuşi, să faci rău văzându-ţi interesul..cred că e urât, indiferent dacă acel om este super rău, sau oricum îl consideri.

Viaţa e plină de încercări pentru toată lumea, dar de ce trebuie să fim răi? Făcând rău altora ca să ne fie nouă bine, oare chiar ne aduce fericirea? Eu nu înţeleg astfel de comportamente, nu vreau să le înţeleg, nu vreau să mă schimb să fiu asemenea lor..chiar dacă sunt călcată în picioare, chiar dacă va trebui s-o iau de la zero..mergem înainte atât cât putem, cât nu..asta e.

Dacă voi ştiţi spuneţi-mi şi mie, că eu sunt mică şi proastă..cum este să clădeşti fericirea pe nefericirea altora? O fii bine? E etern sentimentul?


19 comentarii:

  1. Uff...cunosc atatia oameni care acum ceva timp mereu veneau sa ne ceara ajutorul mie si familiei mele,de la lucruri banale,la lucruri extrem de importante in viata...si acum au uitat...trec pe strada si nu te saluta,te trateaza cu indiferenta si superioritate...

    Unii spun asa...de ce sa imi fie mie rau si altuia bine?Sa fii tu trist,din cauza fericirii altuia...nu e mai bine invers?...
    Altii fac rau inconstient,fara sa stie ca altii sufera...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, dar totusi daca stai sa te gandesti astea sunt lucruri destul de mici, dar asta nu inseamna ca nu au importanta. Sunt chestii mult mai naspa, sau poate eu le vad asa..pentru ca sunt naiva si nu vreau sa cred ca lumea e chiar atat de rea.
    O seara placuta iti doresc draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt lucruri minore,insa consider ca in viata e bine sa lasi loc de "buna ziua"...Mi se pare un lucru de onoare...insa unora nu le sta in caracter asta...
    Bucura-te frumos de ultimele ore de vara:)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar, e bine sa-ti lasi loc de buna ziua..dar sti ca " a fi om e lucru mare" in ziua de azi. Dupa cum spuneai si tu, uitam de unde am plecat..uitam cine ne-a fost alaturi, nu ne vedem decat interesul..ca si cum am trai singuri impotriva tuturor.
    Multumesc draga mea! Mai e un picutz si ne paraseste vara, ai dreptate :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate,lumea e chiar asa de rea!!!! Oricat nu ne-ar veni sa credem,oricat de uluiti si vesnic mirati am fi...pt ca asta ar cam fi starea noastra naturala! Mirarea! Nu ne revenim din mirarea ca unii pot fi atat de cruzi si nemernici(mai ales dupa ce-i ajutasem in situatii de criza...).Traim vremuri de egoism crunt si agresivitate in toate formele sale...E dificil de trecut cu zambetul pe buze! Nu esti de otel,te ranesti usor,aproape sangerezi de durere...Sufletele fine,calde sunt zdrobite cu mai mare usurinta,pana la lacrimi...Sunt si oameni care trec mai usor chiar daca sunt afectati dar care traiesc neimplinirile si tristetile la alte cote,mai distant! Poate ca e mai bine pt ei...Dar pt cei care ne fac raul cum o fi?! E mai usor si mai simplu de lovit decat sa fii om? Binele se face cu suflet,raul se pare ca n-are nevoie...
    Nu,nu mai e la moda zicala "bine faci,bine gasesti!",e clar depasita! N-am mai fi in pas cu vremurile,nu? Mai degraba..."buna ziua ti-am dat,belea mi-am capatat!"
    Am observat ca intr-o perioada mai grea pt mine,binele nu mi-a venit de la prietenii carora le fusesem aproape ci...de la persoane la care nu ma asteptam...Oameni aproape necunoscuti dar care au fost acolo!
    Cat despre fericirea cladita pe nefericirea altora...,complicat! N-as fi in stare sa inteleg vreodata lucrurile astea aberante...,clar,nu pricep! Poate pricepe cineva si ne da de stire,cine stie?! Greu de trecut peste atatea orgolii cu papuci de matase!
    Am avea urgenta nevoie de bocanci,sa nu ne raneasca! Si pt putina siguranta!

    Cu durerea ca nu sunt atat de aproape pe cat ai merita,te sarut din tot sufletul!!!!!!!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  6. Rar...foarte rar, spre cale de disparitie, gasesti pe cineva care sa te ajute, si de cele mai multe ori...te calca toti in picioare si te-ar omori fara nici un regret...nu stim sa pretuim...uitam repede...si ne prefacem ca suntem fericiti, ba mai mult, lovim in altii cand ii vedem jos, stiind ca noi am pricinuit raul...parca nu ar fi de ajuns...unde e raza aia de bunatate pe care o avem ?...poate sa dispara asa, cat ai pocni din degete ?

    RăspundețiȘtergere
  7. E trist dar adevarat unii oameni nu au in minte decat propria persoana, sunt oamneni egoisti care se simt bine chiar si in aceasta ipostaza si nu ii doare!
    Pe tine poate sa te doara acum dar va trece si vei deveni mai puternica!

    RăspundețiȘtergere
  8. Orice om are un sambure de bunatate in el, dar uneori samburele acela e ascuns foarte, foarte adanc. E nevoie sa sapi cu rabdare ca sa dai de el. Unii se poarta rau pentru ca asa au invatat din modelele ce le-au avut la indemana. Li s-a inoculat din familie si scoala competitia, ideea ca trebuie sa iasa pe primul loc prin orice mijloace, chiar si calcand peste cadavre. Sigur, exista si rautatea gratuita, fara nici un scop aparent, rautate care da iluzia puterii si a controlului asupra vietii celorlalti.

    Raul poate fi invins numai cu rabdare infinita, iubire neconditionata si iertare. Suna patetic sau irealist, dar asta-i singura cale posibila. Restul este amagire si suferinta inutila.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu as putea sa calc peste cadavre doar ca sa-mi fie mie bine, la un moment dat totul se va intoarce, sunt convinsa de asta. Efectul bumerangului, ce sa mai.

    RăspundețiȘtergere
  10. haha!!! a trecut si eu prin faza asta si stiu cum e in ambele cazuri... in cazul de victima e aiurea tare!! eu aveam sentimentul de tradare. dar nici in personajul calaului nu m-am simtit excelent, drept sa iti spun... am invatat un lucru... in viata cel mai bine... pe mijloc.... nici cu stanga nici cu dreapta.... cat mai pe mijloc ca e cel mai bine.

    ms de coment.... sper sa iti fi placut blog-ul meu....

    RăspundețiȘtergere
  11. Intr-un fel sau altul.. toti ajungem intr-o parte a baricadei, cat si in cealalta.

    toti oferim cate ceva... de cele mai multe ori unor persoane care nu merita, iar cand vine cu adevarat un moment in care cineva are nevoie de tine il dai la o parte,,, si culmea... fara sa-ti dai seama!!!

    generally speaking....!!!

    daca eu as trece pe langa voi pe strada... si as incerca sa va abordez... indiferent de situatie....u wanna bet that ur gonna think something like...."asta ce mai vrea,,, a iesit la agatzat !!!???"
    La barbati e mai simplu... ignora din prima.... nici n-apuci sa intrebi ceva!!!

    Am ajuns sa "dispretuim aproapele".... nu suntem in stare sa coexistam ... nu ne regasim decat in cativa prieteni, pe care ii numeri pe degete!! si cam atat... ne e frica de nou... de ce ?

    De ce dk incerci sa legi o prietenie cu terte persoane.. primul gand apare sub forma de teama... like.. who's this stranger!!!

    we all are strangers... si acest lucru reiese din post-ul lui anne.

    indiferent ca ai avut impresia ca ti-e prieten... habar n-ai avut cu cine stai de vb sau cu cine ai de-a face... "TI-A TRAS-O.. FARA SENTIMENTE,, CAND TI-ERA LUMEA MAI DRAGA"
    (SI EU MI-AM FURAT-O LA RANDUL MEU DE N ORI... SI MI-O VOI MAI FURA DE-ACUM INAINTE...-BUT THAT DOESEN;T MATTER, I;M STILL THE SAME PERSON)


    am avut ocazia sa stau de vb cu multi straini... si credeti-ma.. nu facem nici cat negru sub unghie in ceea ce priveste socializarea!!!

    we don[t know shit...

    strainii abia asteapta sa vorbeasca, sa cunoasca... tocmai de aia sunt pasionati de turism... si nu la modul plec in turcia cu gashca... that-s bullshit....

    sunt anumiti foreigners care vin sa stea la prietenii lor cunoscuti p internet!!! si vin de la mama drak... fara sa stie nik despre tara sau pers cu care a vb pe internet!!!


    ce parere aveti de asta... ???

    PARK NU MAI SUNTEM ASA DE OPEN MINDED....

    NOI DOAR VREM SA PAREM..

    STITI CE... PANA ACUM M-AM BAGAT SI EU IN CLOACA...DE DATA ASTA IT;S GONNA BE DIFFERENT

    EU NU SUNT ASA!!!

    asa ca data viitoare cand vi se va parea ca ati fost tratati rau intr-o situatie...

    ganditi-va pe cata lume ati tratat la fel!!!

    INDIRECT

    PEACE OUT!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Scumpa mea L'automne imi place le nebunie felul in care abordezi tu problemele, raspunsul primit este cat se poate de adevarat.
    Sper totusi ca lucrurile sa se rezolve cu usurinta, iar ajutorul sa apara atunci cand o sa trebuiasca. Multe sarutari!

    Multumesc Not beautiful enough , sper sa fie asa :)

    Dana Din pacate asa este, am cunoscut si eu persoane care au urmat exemplul rudelor, a celor vazute in casa..acela de a calca peste capetele tuturor pentru a ajunge sus. Asta este realitatea..

    Mihaela cu totii ne gandim ca la un moment dat roata se intoarce, dar unii cred ca pana se intoarce ea roata..lor sa le fie,bine?
    Nici eu nu pot face rau, pentru a-mi fie mie bine..poate tocmai d-asta intampin acum greutati..oricum cu fruntea sus, vor trece toate..sper cel putin sa fie asa

    RăspundețiȘtergere
  13. LooNAtika mi-a placut blogul tau, cum sa nu..voi reveni :). Multumesc si eu pentru comment

    Petrut Cum ai zis si tu, in mod indirect sau fara sa-ti dai seama poti face rau. Dar ca sa poti realiza asta, trebuie sa constientizezi cele intamplate..trebuie sa le vezi. Ori daca acest lucru nu se intampla..nu are nicio valoare, nu poti schimba nimic...totul e facut si asa va ramane.

    Cel mai bine este cand esti indiferent, si treci usor peste toate..ca nimeni nu este perfect pe lumea asta, dar uneori nu e asa usor. Dar sa gandim optimist..lucrurile se vor indrepta, important e sa invatam din experientele avute.

    RăspundețiȘtergere
  14. :) dap.. lucrurile se vor indrepta cu siguranta...

    doar dk vom emigra intr-o tara civilizata... care nu stie sa fure la orice pas...care stie sa poarte o conversatie civilizata cu o pers total necunoscuta...and more and more...

    pana atunci... ramanem cu ale noastre scuipatoare de seminte din colt de strada... smecheri, hotzi, curve, oameni de nik.. intr-un cuvant.... bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  15. Petrut trebuie sa recunoastem ca nu ne putem desparti de ale noastre lucruri, cum am putea sta noi linistiti, fara hoti, curve si alte cele? Nu ar mai avea farmec viata asta :))

    RăspundețiȘtergere
  16. sper sa ai inteles ca glumeam, adica erau spuse ironic.

    RăspundețiȘtergere