Pagini

luni, 24 august 2009

Palatul Mogosoaia

Am petrecut ziua de sâmbătă în această locaţie deosebit de frumoasă. Este încântător să vezi şi să admiri un loc atât de minunat, de curat şi cu atât de multe semnificaţii.

Pentru 2 lei parcarea, am intrat în împrejurimile Palatului Mogoşoaia, care arată foarte ingrijit..care are pe lângă un peisaj superb, unde te poţi relaxa şi privi cât de frumos este să trăieşti alături de oameni civilizaţi. Erau acolo multe persoane care luau masa alături de alte persoane dragi, unii care pescuiau sau doar stăteau la iarbă verde..dar nu am văzut mizerie, gălăgie, muzică dată tare sau alte manifestări ale românilor.
Am rămas uimită de la început, şi tot la fel am plecat.

Ulterior, am vizitat Palatul Mogoşoaia..care arăta foarte frumos, am făcut ceva poze..nu pentru că era voie, ci pentru că am plătit taxa de 15 RON pentru a avea acces să realizăm acest lucru, iar în pivniţa acestuia se aflau câteva din rămăşiţele bisericii vechi..care mi-au plăcut foarte mult, erau păstrate cu grijă (cum ar trebui să fie păstrate toate).

În parcul situat lângă Palat, am văzut foarte multe veveriţe de care m-am amuzat..unele se jucau pe copaci iar altele se străduiau să-şi procure hrana şi ţopăiau prin verdeaţă..erau tare haioase.

Spre sfârşitul zilei am privit ceva mirese, în jur de 5 cred, unele veniseră să facă poze, altele chiar îşi sărbătoreau în acea locaţie, evenimentul special al vieţii. Era frumos să priveşti fericirea în ochii lor, să observi cu câtă delicateţe îşi realizează cele propuse..fără tam tam sau gălăgie.











10 comentarii:

  1. Frumos, se pare ca mai avem si noi niste locuri dragutza doar ca nu sunt promovate.

    RăspundețiȘtergere
  2. asa este, cred ca sunt multe locuri din tara asta despre care nici macar nu am auzit pana acum..si cu siguranta am avut/avem ce pierde

    RăspundețiȘtergere
  3. Incredibil ? Am citit de mai multe ori, nu-mi vine sa cred ca... vorbesti de o locatie din Romania ?!
    Oare de ce nu poate fi toata tara asa ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos...ma bucur ca ai avut oportunitatea sa il vizitezi si multumesc de poze:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarrrrte frrrrumos !!!
    Ma bucur ca ai reusit sa ajungi acolo !!!
    si ma bucur ca ai impartasit pozele si cu noi !!!
    ce ...smecheri totusi ...sa platesti sa poti poza ...
    da' nu era taxa de intrare ???

    RăspundețiȘtergere
  6. Leo da, chiar este o locatie din Romania, una neobisnuinta chiar. Nu v-am mai spus, cum la plecare..oamenii isi duceau gunoaiele stranse in pungi, la gunoi..nu vezi asa ceva in alte parti, sau eu cel putin nu am vazut

    Nu ai pentru ce Rapp , v-as fi pus mai multe..dar arata urat blogul incarcat cu prea multe poze..am crezut ca sunt suficiente cele 4

    Pansy am platit 4 RON intrarea, si ulterior ne-a zis sa platim taxa pentru pozat..ca aveam camera, si nu d-aia de buzunar mica.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei,iubire,asa-i ca ti-a placut?! Abia astept sa-l pot vedea si eu de-aproape... Sa stii ca mi se pare firesc sa se faca toate platile alea! Absolut normal si civilizat! Peste tot e la fel! Intretinerea acelor minunatii nu costa?? Si-apoi...nu e deloc mult! Cat sa mai insemne 4 lei? Ce sa mai vorbim despre taxa de pod,de la Cernavoda?! Credeam ca platesc 100.000 numai la dus! Imi ziceam ca are nevoie de paza si intretinere podul ala dar....cand am dat iar,la intors,100.000....parca nu mi-a mai suras!! Si-atunci ne mai par o avere 4 lei cand merita cu-adevarat?! Slava Domnului ca s-a mai pastrat ceva dupa jaful prin care a trecut!!
    Ghizi,ceva? Despre Martha nimic? Nu pot sa cred!

    Eu,sambata mi-am implinit un vis! Unde crezi ca am fost?! Vazusem pe un blog,cu cateva luni bune in urma,un Paradis! Nu puteam crede ca astfel de locuri mai exista in Romania! Este vorba despre Parcul Romanescu din Craiova!!! Asa de multe detalii gasisem pe blogul acela si atatea fotografii....incat ma indragostisem subit!!!!!! Stiam de el,l-am recunoscut instant chiar daca ea nu zisese locatia!!
    Sambata a fost ziua cea mare!! Chiar ma gandeam la tine si la cat de minunat programeaza Dumnezeu lucrurile....!!!!!
    Mereu am crezut ca as mai fi trait candva,in vremuri pline de romantism si sentimente adevarate...Parcul avea aerul acelor vremuri,bancutele erau in stil,castelul cu turnuri,florile si pasarile,pomii,chiar si micuta Gradina Zoo,totul era un vis!!!!!!! Nimic nu era la intamplare acolo si-o ordine de nedescris!!!!! N-am platit nimic dar nu m-ar fi deranjat,pt cat mi-a oferit....!!!!!!!!!!!!!!!

    Da-mi un semn daca vrei sa stii si sa vezi mai multe!!!!! Sa caut postarea aceea!!

    Sarutari nenumarate,om drag!!!!!!!!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea..nu am avut ghizi, si nicio informatie de Martha..absolut nimic, erau doar cateva expozante in fiecare camera si cam atat din pacate.
    Pretul de intrare este intr-adevar mic, si sincer mie mi s-a parut putin si cel pentru pozat, ma asteptam sa fie mai mult.dar asta e, nu-mi pare rau ca i-am dat..sanatosi sa fim, ca de bani facem rost..nu-i asta problema.

    Mi-ar placea si mie sa stiu mai multe despre locatia in care ai fost, asa ca te rog cand ai timp da-mi si mie un link.
    Apropo de asta, mai am poze de la Palat..daca vrei sa le vezi, sa-mi spui te rog.

    Te pup si multumesc pentru informatii :)
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos Palat...ma bucur ca l-ai vazut,sper sa am sansa si eu sa-l vad...uite ca Romania are si locuri frumoase,care pot fi vizitate(mai greu e cu accesul la ele,ca infrastructura e bolnava)...

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa este, dar cu putin efort..le facem pe toate, nu? :)

    RăspundețiȘtergere