Pagini

vineri, 11 septembrie 2009

Surpriza..

Maine trebuie sa merg la o nunta, placerea mea..plus ca am eu impresia ca o sa fiu incantata si de muzica mea preferata, manelele sunt la putere, dar asta e alta poveste..vedem maine la fata locului cum o sa fie treaba, ca de mers trebuie oricum sa merg.

De ceva saptamani tot imi propun sa fac niste probe cu hainele rezervate pentru acest eveniment, dar lenea si cu oboseala nu m-au lasat. Maine fiind ziua cea mai mare, nu mai puteam amana si am zis ca trebuie sa le iau pe mine..sa am timp sa le calc, sa le aranjez. Si ce sa vezi..supriza..nu-mi vine corsetul respectiv...imi este foarte mare, nu sta sub nicio forma pe mine. Uite asa, acum nu stiu ce sa fac..sa merg sa-mi cumpar altceva.. nici nu am timp, si nici chef sa cheltuiesc banii aiurea..ca hainele astea vor zace langa celelalte pana la anu cel putin, sa il modific pana maine nu am unde.

Deci..s-a dovedit ca lenea reprezinta o mare problema a omului, daca probam inainte aveam timp sa le fac astfel incat sa le pot purta..dar asa, m-am trezit in al 11-lea ceas ca ar fi bine sa fac asta si implicit surprizele nu s-au lasat asteptate (cu toate ca banuiam ca se va intampla asta, dar am zis ca poate poate, nu-i chiar asa).
D-aia se zice ca lucrurile trebuiesc facute fiecare la timpul lor..

Un comentariu:

  1. Gasesti tu ceva care sa-ti convina si dupa aceea vei constata ca a fost bine si-asa,poate chiar mai bine!
    Stiu despre ce vorbesti pentru ca...asa tind sa fiu si eu:pe ultimul moment!
    Petrecere frumoasa si sa ne povestesti cum a fost! Bafta!

    Sarutari de seara,din toata inima!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere