Pagini

vineri, 6 noiembrie 2009

Targ in cort

O idee tare proasta sa organizezi un targ intr-un cort..sau cel putin atunci cand sunt multe "firme" participante. Am scris "firme", adica in ghilimele, pentru ca eu nu cred ca participantii la targul la care fac referire ar fi reprezentatii unor magazine.

Este vorba de un targ cu confectii din piele si blana, confectii textile, incaltaminte, lenjerie intima organizat intr-un spatiu foarte mic, intr-un cort micut. Sincer, eu consider ca este organizat foarte prost, mai bine nu-l faceau deloc decat in asemenea conditii...si nu pentru ca nu erau lux, ci pentru ca erau foarte multi expozanti si nu era niciun pic de loc de trecere..nu mai zic de loc de probat, sau altceva, ca deja astea sunt prea mari pretentii.

Am incercat si eu sa merg sa ma uit pe acolo, sa vad daca gasesc ceva frumos, dar am renuntat repede la idee vazand ca nu am pe unde sa trec. Spatiul dintre expozanti era foarte mic, nu puteam trece decat intorcandu-ma intr-o parte (si nu sunt obeza, am doar 53 de kg si 166 cm..deci nu dau pe langa, zic eu), mai erau si unii oameni care se chinuiau sa probeze ceva haine tot in spatiul respectiv..pe scurt, era un chin sa treci pe acolo.

Nu stiu daca mai exista multi oameni ca mine, care cedeaza in momentul in care vad inghesuiala, aglomeratie (mai ales ca nu mi se pareau extraordinare lucrurile pe acolo, deci nu aveam de ce sa ma chinui aiurea ) dar cert este ca nu se face treaba cu lume asa ca mine..nu ar face niciun pic de vanzare in acest mod.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu