Pagini

vineri, 4 decembrie 2009

De am vedea totul intr-o viziune simpla..ce bine ar fi

De cate ori nu ne-am vazut la capatul puterilor, fiind doborati de greutatile vietii? Mie mi s-a intamplat, trebuie sa recunosc, sa gandesc negativ simtind ca nu mai am putere pentru a le rezolva pe toate. La fel si cu activitatea asta, bonus, ce mi-am luat-o pe cap..stresul si teama prin care am trecut, examenul care urma imediat dupa finalizarea ei, si celelalte probleme de sanatate ale celor dragi, ma faceau sa nu mai vad "luminita" de la capatul tunelului. Dar niciodata, cand sunt impovarata cu ganduri si situatii complicate, nu vad lucrurile in cel mai simplu mod, poate cum ne este caracteristic femeilor..hiperbolizez totul. De ce imi complic singura existenta? Nu stiu..

Acum incepe iar o perioada foarte urata, dar cu siguranta va trece. Sunt lucruri mult mai serioase, si intr-adevar complicate pe lumea asta..dar pe care noi nu vrem sa le constientizam, crezand ca soarta noastra este foarte grea si poate ne intrebam ce am facut noi, de trebuie sa trecem prin atatea?

Aseara imi spunea o colega, ca o alta colega d-a noastra purta doliu. Sincer, nu am observat..am crezut ca e o coincidenta imbracatul in negru, nicidecum nu mi-a trecut prin cap ca a avut un deces in familie. Este vorba de fratele logodnicului ei, care a murit pe 22 noiembrie, intr-un accident de masina..iar noi luni urma sa avem examen. Normal ca fata nu s-a putut prezenta, a trebuit sa mearga acasa la rudele indurerate.

Astea sunt lucruri serioase, si intr-adevar complicate si grave. Cu timpul se va mai duce din regretul aflat in sufletul persoanelor care au ramas fara acel baiat, insa o durere va fi pastrata pe vecie..nu poti uita un om ce a existat in viata noastra la un moment dat si pe care Dumnezeu a luat-o la El.

De aceea, e bine sa incercam sa avem puterea de a merge mai departe, sa nu mai dramatizam lucrurile simple pana la extrem si sa incercam sa vedem si partea buna a fiecarei situatii..din toate invatam ceva, care ne va ajuta mai tarziu..atata timp cat vom trai pe acest pamant. Cand va veni clipa despartirii, nu mai avem nevoie de nimic..Dumnezeu are grija de toate!

Un comentariu:

  1. Numai oamenii care au pierdut pe cineva pot sa ajunga la un asemenea nivel de intelepciune.

    Viata e foarte simpla, odata ce intelegi ca sint putine lucruri care sint cu adevarat dramatice, sau care merita efortul sau stresul. Ne agitam pentru tot felul de prostii, cind de fapt... Atita vreme cit nu ai murit, inseamna ca viata nu s-a terminat - si nu ai de ales decit sa mergi mai departe, sa te bucuri de ea, sa iti amintesti cu drag de cine sau ceea ce ai pierdut si sa te bucuri de posibilitatile viitoare.

    Am gasit o replica celebra a lui Oswald Avery - "Whenever you fall, pick something up". Cam asa zic eu sa trecem de momentele grele.

    RăspundețiȘtergere