Pagini

vineri, 4 decembrie 2009

Stii sa schiezi?

Pana duminica veti putea merge la targul Snow Show, organizat la Baneasa Shopping Center din capitala. Programul de vizitare este azi, vineri, intre orele 10:00 si 22:00, iar in weekend intre orele 10:00 - 24:00, intrarea fiind libera.

Acolo se vor regasi echipamente sportive, imbracaminte, incaltaminte, dar si un simulator de schi,primul din Romania, pe care sa inveti sa schiezi, precum si o pista de snow-board cu zapada artificiala.

Pare interesanta aceasta posibilitate oferita de simulatorul de schi, mai ales pentru unii, ca mine, care nu stiu sa schieze, dar care intentioneaza sa invete sa faca asta. Pacat numai ca nu sunt pe acasa prea mult timp weekend-ul asta, mare noroc pe capul meu.

Intentionez sa-mi cumpar un echipament complet, pentru a ma plimba in weekend-uri, cand voi putea si voi avea resursele necesare..ca nu am sacul fara fund de bani la mine in casa, spre munte pentru a schia. Fara sacrificii nu facem nimic, nu? Si e asa frumos cand mergi si vezi cat de multa zapada exista pe munte, peisajul existent, cum sunt copii mici care nici nu stau bine in picioare, dar merg pe schiuri..si tu om "mare", nu le-ai pus niciodata in picioare.

Cel putin, anu trecut cand am mers si am vazut cat de multi copilasi erau care schiau..imi era rusine, sincer. E bine cand ai parinti care se ocupa de tine, si au timp pentru asa ceva, dar nu se poate sa fie totul perfect, nu? Incet, incet, ne descurcam oricum..toate se rezolva, corect?

Stiti sa schiati? Probabil cei din BV (Marius de ex) cu siguranta stiu cum e treaba, nu? O sa va rog sa-mi spuneti si mie, daca este greu..daca este recomandat sa inveti cu un instructor, sau se poate si singur, si eventual daca stiti ce schiuri ar fi mai okay pentru un amarat incepator.

2 comentarii:

  1. Eeeee, tema care imi place cel mai mult :))))).
    Nu te duce la un simulator pentru ca e o mare vrajeala, nu are nimic din farmecul skiului pe partie.
    Daca vrei sa inveti sa skiezi, trebuie sa-ti cumperi neaparat costum de ski si maximum clapari, skiurile pentru inceput le inchiriezi si in timp vei vedea ce fel de ski preferi si atunci iei decizia de a achizitiona.
    Instructorul este obligatoriu spun eu, dar apoi e importanta practica. Ca sa nu te coste mult skiul, iti recomand valea Jiului la Straja sau in Parang.

    RăspundețiȘtergere