Pagini

luni, 8 aprilie 2013

Ce bine e ...

... sa incepi saptamana cu o zi libera.

E asa de diferita notiunea timpului perceput cu mintea linistita, decat atunci cand esti sub efectul stresului, nu-i asa? De ce oare trebuie sa "ne dam coate"ca sa iesim in fata si sa "ne asiguram" traiul?

Nu pot sa inteleg, si nici nu vreau de fapt, de ce trebuie sa fim falsi, sa fim "iubitori" (in sensul sa pupam in stanga si in dreapta) pentru a da bine si a ne vedea interesul, urmand ca mai tarziu cand ne vedem indeplinit scopul sa uitam de unde am plecat si sa ne aratam intr-o lumina negativa.

Multi imi spun ca traiesc in alta lume,  pentru ca in lumea reala oamenii sunt rai si ar trebui sa trec prin multe greutati, ca sa invat si sa ma calesc. Oare asta sa fie? De ce ar trebui sa ma schimb si sa ma adaptez zilelor in care traim? Poate pentru ca altfel nu o sa pot rezista? 
Oricum ar fi, ma priveste direct si personal ... nu vreau sa moara nimeni de grija mea, vreau doar sa inteleg de ce nu ne putem bucura de fiecare zi data, fara a trai intens prin prisma grijilor (poate cade drobul de sare) si a stresului.

Fiecare alegem ce vrem sa fim, suntem liberi sa alegem prin prisma a tot ce ne inconjoara, dar de ce am alege sa fim stresati, in loc sa avem un trai linistit?

Recunosc, ma bucur maxim de aceasta zi in care mi-am permis sa nu merg la munca, as sorbi fiecare secunda ce trece pentru a-o simti intens, dar cand ma gandesc ca de maine o iau de la capat, parca imi trece.
Cu siguranta daca ii intreb pe cei din jurul meu, imi vor spune ca nimeni nu vrea sa munceasca sub stres ... dar oare nu ne inducem aceste stari?  Stiu ca suntem si indirect influentati de ce se intampla in jurul nostru, dar chiar si asa, nu cumva alegerea ne apartine? Nu noi alegem daca ne lasam starea de spirit sa se schimbe, enervandu-ne pentru niste nimicuri si comportandu-ne intr-o maniera rea si grea cu cei din jur?

Probabil sunt intrebari fara niciun raspuns, dar chiar si asa ... mi se pare foarte greu. Oare ce o sa fie mai tarziu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu