Pagini

joi, 16 mai 2013

Ce bine e cand ti se schimba uneori programul

Sunteti de acord cu mine? Depinde in ce sens, si asta conteaza, nu?

La mine astazi s-au potrivit foarte bine lucrurile, Cineva acolo sus are grija de noi, eu asa zic si simt (dar nu trebuie neaparat sa fiti de acord cu mine). 
Dupa ce am avut cateva zile foarte incarcate si m-am simtit foarte obosita, astazi a trebuit sa merg si la curs, urmand ca ulterior sa imi onorez programarea la medicul stomatolog. O bucurie maxima. Numai gandul ca o sa fie o zi lunga ma inspaimanta, oboseala nu o mai simteam deloc ... imi doream doar sa se termine mai repede ziua, sa ajung acasa si sa ma odihnesc (asta imi doresc mereu, dar nu prea reusesc niciodata s-o fac, asta e alta treaba).

Din fericire in timpul cursului, suna telefonul (vorba vine ca suna, ca era pe silent ... nu imi place nici mie cand aud telefoanele celor din jur, atunci cand suntem intr-o intalnire, asa ca-l las fara sonor) si ies din sala sa pot vorbi linistita. Acel apel a meritat pe deplin sa ma opresc din ce faceam si sa ies sa vorbesc la telefon, asa am aflat ca am fost reprogramata pentru marti seara. In sine nu e chiar bine, pentru ca era cam necesar sa merg, dar avand in vedere ca sunt obosita rau si aveam un chef maaxim sa mai stau si acolo, a venit la timp aceasta veste.

Cu siguranta si marti o sa fie greu, ca tot dupa curs merg la dentist, dar sper ca fiind mai la inceputul saptamanii, sa am mai multa putere. Dar oricum, mi-a placut foarte mult cum mi s-a schimbat programul, cum am vazut ca dintr-o data se scurteaza ziua instant si dispare gandul ala de vaicareala ca nu se mai termina ziua asta.

Sunteti de acord, ca uneori e bine cand ti se schimba programul (in bine)?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu