Pagini

joi, 16 mai 2013

Mancam o inghetata?

De data asta nu e mai gratis, doar de ziua Mc-ului se ofera o inghetata de 1 RON gratuit, acum s-a terminat promotia, putem manca inghetata doar daca ne-o cumparam.

Asta am facut si eu aseara, cand am incercat noul sortiment de inghetata de la Nestle, Top Gun Pinacolada.
Nu am mai mancat pana acum, dar probabil ca nu e aparuta recent, mai vazusem inainte prin parc intr-un frigider, insa aseara nu am mai rezistat ispitei si mi-am luat Pinacolada.

De fel, nu prea suport nimic cu multa ciocolata, este prea grea, imi plac variantele mai fresh, iar aceasta inghetata se incadreaza in categoria care mie-mi place. De asemenea, imi place mult si varianta Top Gun cu vanilie, nu stiu ce as alege daca as fi nevoita sa fac asta ... probabil as manca pe rand.

Varianta Top Gun Pinacolada contine ananas si nuca de cocos, este racoritoare si atunci cand nu este foarte cald afara (aseara nu erau multe grade, nu se compara cu o zi de vara), mi-a placut.

Voi ati mancat?


2 comentarii: