Pagini

miercuri, 29 mai 2013

Distractia continua

Acum cateva luni, va povesteam un incident petrecut la un examen sustinut. Ei bine, povestea/distractia va continua si la examenul urmator, programat pentru inceputul lunii iunie.

Am inteles ieri, ca acea doamna profesoara are o memorie vizuala foarte buna, astfel ma astept la ce e mai rau. Sunt convinsa ca o sa fie dezbatut din nou acel subiect, nu tocmai placut pentru mine, dar ce pot sa fac?

Ma gandesc ca sunt mult mai multe lucruri cu adevarat grele in viata, lucruri ce merita o atentie desavarsita, ceea ce mi s-a intamplat mie a fost un fleac, ce nu ar trebui sa ma intereseze.
In teorie lucrurile mereu stau diferit, dar e dificil de aplicat si in practica.

Ar trebui sa ma apuc de invatat, foarte serios chiar ... dar am o problema, nu pot! Acea teama imi pune o bariera psihica si nu pot sa fac nimic.

Oare cum ar trebui sa actionez, astfel incat sa trec peste acest incident fara a-si lasa nicio amprenta asupra mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu