Pagini

joi, 30 mai 2013

Combinatie de combinatie

Toti ne dorim un concediu bine meritat in vara, nu-i asa? Dar ne dorim atat de mult, incat sa fim dispusi sa ne facem credit (sau refinantare la unul existent), pentru a putea pleca in vacanta?

Probabil ca pentru unele persoane, creditul nu inseamna mare lucru, isi permit sa se indatoreze, pentru a sta  o saptamana in Bulgaria, all inclusive. O fi chiar o combinatie buna?

Din punctul meu de vedere, e cea mai proasta/nefavorabila combinatie. In primul rand, platesti vacanta aia de multe ori fata de banii care i-ai luat, apoi mergi doar in Bulgaria, nu iei in calcul o destinatie unde sa zicem ca nu ti-ai permite altfel (adica daca ai economisi un an intreg, sa poti merge), iar in al treilea rand, sunt riscuri mari ... ramai Doamne fereste fara loc de munca sau te imbolnavesti, ce faci? Se merita sa petreci o saptamana, ca sa te chinui cel putin un an?

Cunosc  persoane care au apelat la aceasta varianta, si una chiar recenta ... pleaca in iunie la bulgari, doar ca vremea nu cred ca e favorabila pentru o vacanta la mare, din punctul meu de vedere. Si cum o fi, sa te imprumuti in banca pentru un concediu si sa ai ghinionul sa fie vreme rea, te mai poti bucura?

Cred ca e bine sa te intinzi atat cat te tine plapuma, eu pe principiul asta merg. Cat am, atat cheltuiesc ... nu-mi merit o saptamana la mare, ma duc o zi sau deloc, si aia e. Constientizez ca am avut alte prioritati, am facut altceva cu banii, si nu-mi permit sa mai plec undeva. Pentru ce sa ma indatorez, daca nu am posibilitatea sa merg altfel?

Fiecare vede lucrurile din punctul lui de vedere, dar mie mi se pare o idee foarte proasta, si in defavoarea noastra, a tuturor celor care recurgem la astfel de situatii, voi ce credeti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu