Pagini

sâmbătă, 25 mai 2013

M-am hotarat ...

... ma apuc de miscare, nu e cale de intors.

Dupa ce ieri mi s-a mai infipt putin cutitul in rana, din nou, ca nu eram suficient de stresata din cauza asta, m-am decis ... ma apuc de alergat.

De cateva luni bune de zile, nu reusesc sa mai slabesc ... nici macar sa ma mentin, ci ma ingras de la o zi la alta. Partea interesanta e ca nu e justificata situatia asta, adica daca as manca si mi-as face de cap, as intelege ... ma ingras pentru ca mananc pe masura, insa atunci cand te abtii si nu mananci mare lucru, iar cu toate astea lucrurile merg pe dos ... e cam dezamagitor.

In iarna am mers si la masaj, impachetari, dar degeaba. Probabil din cauza stresului si a efortului zilnic mare depus, cantitatea de mancare nu este suficienta pentru a-mi asigura necesarul de energie, si atunci organismul meu isi face depozite, pentru vremuri grele, in acest fel pastrand ceea ce primeste. Constientiez ca poate fi si asta, dar cum as putea manca mai mult, cand si asa ma ingras? Imi e teama sa nu iau proportii mai mari ... asa ca, incercam si alta varianta ... mai multa miscare.

Ma duc la alergat in Tineretului, veniti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu