Pagini

sâmbătă, 25 mai 2013

Vine ploaia ... bine-mi pare

Gata cu joaca, s-a intunecat afara si ne asteptam sa ploua, evident stand in casa.

Dupa o iesire in parc, care a meritat pe cinste, ne pregatim de bucatareala privind pe geam ce intuneric este.

A fost frumos la alergat in parc, nu am mai fost in Tineretului, ci in Carol, unde era gol. Nu am fost niciodata intr-un parc si sa fie atat de liber, la un moment dat nu-mi venea sa cred ca poti sa te misti fara sa dai peste cineva, stanga - dreapta si am profitat din plin. Alergarea propriu-zisa nu a fost de lunga durata, ci mai mult am coborat si urcat treptele de acolo, dar mi-a placut si m-am simtit foarte bine.

Acum intentionez sa fac un Tiramisu, dar nu ca sa recuperez/revansez cu dulciuri, ci pentru ca am niste oua de prepelita pe care nu le mancam si ca sa nu le arunc, ma gandeam sa fac ceva cu ele. Vedem daca, si cum iese, macar incerc.

Mai nasol e, ca as fi vrut sa merg si la Festivalul Luminii, dar oricum mie imi place cand ploua (si stau in casa) ... privitul pe geam a picaturilor de ploaie ma relaxeaza si imi da o stare de bine.

Voua va place cand ploua?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu