Pagini

luni, 17 iunie 2013

Cand ti-e lumea mai draga ... hop a picat

Voiam si eu sa ascult muzica sambata in parc, folosind indragitul mp3, cand ... ce sa vezi, surpriza ... nu mai functioneaza o casca. Suuper, m-am bucurat enorm, fiind in extaz m-am gandit ca ale mele casti Pioneer, au decat 6 luni de cand le-am luat si deja una dintre ele, a picat. Nu e putin cam devreme?

Si cum nu aveam stare sa astept, trebuia ca sambata noapte sa caut garantia sa vad care este perioada ei, si sa fiu sigura ca o gasesc. Evident ca am pierdut timpul aiurea, ca nu prea eram in stare s-o caut, insa am incercat. In cele din urma, ieri am gasit-o ... dar acum trebuie sa ma plimb putin la garantie, si sa vedem ce oi reusi sa fac, pentru ca totusi nu as vrea sa-mi iau altele si sa arunc banii aiurea, nu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu