Pagini

duminică, 16 iunie 2013

De mers la ... Street Delivery

Pentru e weekend, si frumos afara (ne-a ocolit ploaia, multumim lui Dumnezeu), am iesit ieri in oras, pe strada Arthur Verona fiind un eveniment numit Street Delivery.

Am mers in jurul ore 15:00 si nu era foarte aglomerat, am putut intra lejer sa vedem din expozitiile Salonului National de Sticla, in casa lui Ion Mincu, sa vezi diferite ateliere de creatie, sa asculti muzica, fiind o scena amplasata in parcul Gradina Icoanei, etc. 
Spre seara, datele problemei s-au schimbat, era foarte aglomerat, dar chiar si asa, merita sa mergeti ... mie mi-a placut, chiar daca erau foarte multi hipsteri (si nu ma incadrez in aceasta categoria).

In urma acestei plimbari, am remarcat mai multe chestii, dintre care cele mai importante au fost doua: am constientizat ca este primul eveniment la care lumea nu consuma Cola, ci majoritatea aveau limonade (pentru ca asta puteai cumpara din zona, limonada si bere), iar apoi mi-a dat de gandit modul in care corpul omenesc se transforma/se adapteaza in functie de activitatea depusa zilnic. Mai exact, vorbesc despre doi batrani care se ocupau de olarit, si invatau persoanele care treceau pe acolo, cum sa faca o mica vaza. Unul dintre batrani era un om slab si scund, dar avea niste maini atat de mari, incat te surprindea ... cel putin asupra mea au avut impact, mi-au dat de gandit. Incerc sa atasez mai tarziu niste poze, sa vedeti si voi.

Acest eveniment se va desfasura si astazi, mai aveti timp sa mergeti daca vrei.
Gasiti aici mai multe informatii, poate va ajuta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu