Pagini

marți, 11 iunie 2013

Oparirea cu apa fierbinte

Pentru ca ma numar printre persoanele foarte inteligente, fac treaba de nici nu s-ar putea inchipui vreodata, am reusit sa ma oparesc. Cum? Simplu, cu apa de foc in care fierbeau niste cartofi.

Primul lucru la care m-am gandit, imediat dupa ce am sesizat ca incepe sa ma usture foarte tare, a fost sa ma dau cu miere. Rezultatul a fost bun, mi-a luat senzatia profunda de usturime si parca nu aveam nimic ... insa o pata mare pe mana cine avea? Eu, evident, ca doar ... dupa fapta si rasplata.

Dupa ce am mai citit pe internet, am stat putin cu mana in apa rece si ulterior m-am dat cu albus de ou, batut spuma. Si asta a fost bun, va recomand ... parca se mai diminuase si culoarea de rosu a pielii.
La dorinta sotului meu, am fost de acord sa mearga sa-mi ia spray pentru arsuri, Oximed. Zis si facut, numai ca m-a luat o usturime, de nedescris ... mult mai puternica decat momentul imediat, al contactului meu cu apa fierbinte, si evident nuanta frumoasa de rosu s-a accentuat foarte mult.

Pentru ca nu am putut sa stau mai mult de o jumatate de ora asa, m-am dat acum cu crema de galbenele ... tot ma ustura, era mai bine cu miere sau albus.

Stiti ceva bun de facut in astfel de cazuri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu