Pagini

marți, 11 iunie 2013

Unele lucruri sunt simple ... doar in aparenta

Pentru ca am luat o mica vacanta de la cursuri, am reluat plimbarile seara la stomatolog, o data la cateva saptamani, dar trebuie sa merg.

Dupa ce data trecuta m-a cam chinuit, eram convinsa ca ce a fost greu, a trecut. S-a mai uitat d-na doctor asa, sa-mi spuna daca as mai avea carii, si imi zice ca mai aveam asa o mica dunga pe un premolar, dar nu stie daca e carie sau nu ... trebuie sa vedem.
M-a programat pentru astazi, cand evident ca nu am putut pleca in timp de la munca si a trebuit sa fug pe strada, pentru ca era foarte tarziu, insa eram fericita ca de data asta nu o sa fie mare lucru ... era doar o mica pata, asa gandeam eu. 

Cum aparentele inseala, am constatat ca nu mai suportam freza aia ... poate si de la oboseala, dar efectiv nu mai aveam rabdare. Saraca femeie, d-na doctor,se oprea des, nu ma chinuia atunci cand isi dadea seama ca stramb din ochi, dar chiar si asa pentru mine era greu.Imi spusese ca daca doare sa ridic mana stanga sus, dar nu pot, incerc sa rabd si strang din ochi, iar ea ma vede.
Ma gandeam doar la cat de vesela venisem, asteptandu-ma sa nu o sa fie mare lucru, si de fapt ... m-am confruntat, din nou, cu o situatie prevazuta, mai exact am descoperit o gaura imensa in premolarul meu.

Faza tare este ca la un moment dat, ma intreaba daca nu ma durea la rece, fiind prea mare gaura aia sa stau cu ea asa, si surpriza ... nu m-a durut niciodata, deloc deloc. A zambit si mi-a zis sub forma de gluma ca e grav daca nu simt :), numai ca mi-am amintit un lucru important ... eu nu mananc rece, probabil asta era cauza pentru care nu am semnalat nicio durere. I-am spus si ei, ca am probleme cu gatul si din cauza asta nimic nu mananc rece, la care intrebarea a fost imediat, nici inghetata nu mananc? Pai mananc mai mult dezghetata decat inghetata, se pune? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu