Pagini

miercuri, 19 iunie 2013

Vacanta la cote maxime

Pentru se apropie momentul in care vom avea, probabil multi dintre noi, bine meritatul concediu de vara, ne gandim mai mult la acest lucru si incepem sa devenim nerabdatori, privind cu jind  la pozele celorlati care deja se afla in concediu.

Apropo de asta, am vazut zilele trecute niste poze ale unei foste colege de facultate, din Thailanda si mi s-au parut extrem de frumoase. Nu se poate compara cu nimic din ce am vazut pana acum, dar banuiesc ca si pretul unei astfel de vacanta este pe masura.

Vorbind cu o colega de munca despre asta, imi spune ca ei i-ar placea sa mearga in Peru, si a vazut oferte care ajungeau, sau chiar depaseau 4000 de euro pentru 10-12 zile. Cand am auzit pretul, m-am gandit imediat daca as fi disponibila sa cheltuiesc suma asta (nu zic mai mult, ca iti mai iei si niste suveniruri, sau mai apar lucruri neprevazute) si am concluzionat ca este prea mult pentru mine. Cred ca as prefera sa economisesc banii respectivi, sa-i pastrez pentru situatii critice care pot aparea oricand, decat sa ii cheltuiesc in max doua saptamani, dupa ce un an de zile am muncit pentru ei.

Indiferent de cat de frumos, inedit, unic ar fi un anumit loc, as prefera sa pastrez alegerile in limita unui buget mediu, sa cheltuiesc mii de euro pe vacanta, pentru mine nu este un lucru bun ... satisfactia de a fi acolo, se compenseaza cu cheltuiala aferenta, din punctul meu de vedere.

V-ar placea sa mergeti intr-o destinatie aparte, simtind cum este sa petreci o vacanta la cote maxime (adica o vacanta pe care in conditii normale, nu ti-ai putea-o permite)?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu