Pagini

sâmbătă, 27 iulie 2013

Ce o fi in capul unora?

E greu sa putem raspunde in general la aceasta intrebare, eu asa cred. Cu atat mai mult cand astazi am avut o situatie care mi-a dat de gandit.

Mai exact, am iesit la plimbare in parcul Carol, cu o prietena. Pentru ca nu am foarte multe haine, si pantaloni scurti mai deloc, m-am imbracat cu o fusta-pantalon scurta si cu un maieu, fiind ora 14:00 si afara soarele ardea.
Decent imbracata as fi spus eu cand am plecat de acasa, indecent am concluzionat ulterior, dar ma rog..revenim.
Pe drum am primit atentia multora, aparent cunosteam noi oameni, dar refuzam sa ii bag in seama si imi vedeam de scopul propus, sa merg in Carol.
Am reusit sa-mi finalizez intentia si la un moment dat, pe tipa cu care eram o suna un individ ce avea niste ochelari de luat de la ea. Stabileste sa se vada in parcul unde eram, spunandu-i ca mai era cu cineva. Isi face aparitia dupa vreo ora, dar cu intentii mari se pare. Facem cunostinta, si incepe sa mearga alaturi de noi, ca si cum facea parte din grupul nostru si aveam multe subiecte de dezbatut, ne stiam de o viata si bine ca ne-am reintalnit (or..not). Intrebat ce mai face, raspunde ca se pregateste sa se vada cu prietenii, dar mai tarziu putin ... si ca va merge in club, nu vrem sa mergem si noi? Evident, ca am raspuns negativ, deranjat fiind a continuat sa mearga alaturi de noi.
Nu a putut sa faca prea mult timp asta, ca ne-am oprit si prietena mea i-a spus ca noi avem alte planuri, trebuie sa ne despartim. A ramas socat, si ne spune ca el spera sa se plimbe intre doua fete, mai ales ca poate sa ne tina companie. Tipa i-a raspuns ca ea are prieten, iar eu am sot, deci nu e cazul. Profund dezamagit, dar in acelasi timp foarte indraznet, ne spune ca daca exista un prieten (cum era cazul prietenei mele) e okay...dar daca eu am sot, merge...ca apare monotonia si e loc de altceva. M-am uitat asa la el, si sincer am incercat sa ignor ce am auzit, pentru a nu-mi strica starea de bine pe care o simteam inainte de aparitia lui. Ne-am luat la revedere, si cand ma intorc sa imi schimb traiectoria de mers, ii vad privirea indreptata spre fundul meu. Eram total dezgustata si nu intelegeam ce o fi fost in capul lui? Asta era mod de prezentare in fata unor fete? El parea foarte sigur pe el si credea ca gata se combina in seara asta, dar surpriza ... nu a avut noroc.

Plecand de la asta, ma intrebam oare ce e in capul barbatilor? Asa de tare arde sa fie bagati in seama, incat nici nu cunosti o fata si te arunci cu capul inainte?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu