Pagini

duminică, 14 iulie 2013

La Mogosoaia

Ador sa merg in acest loc, Mogosoaia, as sta de dimineata pana la apusul soarelui daca ar fi dupa mine, insa niciodata nu reusesc sa stau suficient. Mereu mi se pare ca timpul trece foarte repede si nu reusesc sa ma incarc cu toata frumusetea si placerea lasata de aceasta locatie.

Nu am fost de multe ori, poate si d-asta, dar oricat as vrea, nu pot sa merg des ... este destul de parte de mine, si mereu activitatile pe care trebuie sa le desfasor in weekend ma impiedica sa pot face asta.

Astazi am mers cu niste prieteni, si am dezbatut diverse subiecte legate de viata noastra. Am constientizat ca majoritatea dintre noi, nu ne dorim copii ... nu stiu daca este un lucru bun, sau rau, dar asta este realitatea. Daca facem comparatii, parintii nostri ne aveau de mult pe noi, la varsta noastra, si cred ca isi doresc nepoti, dar mentalitatea noastra este diferita de a lor, ceea ce ne dorim si modul in care vedem viata, este total diferita de principiile pe care le au.

E frumos sa dezbati diverse subiecte la iarba verde, in felul asta te detasezi de problemele si grijile personale, de faptul ca se termina inca o saptamana si intri in cursele oferite de noua saptamana, ce va incepe peste putin timp.

Va recomand din suflet sa mergeti si voi, este frumos de mers la picnic, de jucat badminton, de plimbat si de a vedea frumusetea din jurul vostru ... la Mogosoaia.

Voua va place?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu