Pagini

miercuri, 10 iulie 2013

Incarcare electronica

Pentru ca nu-mi plac abonamentele, si in general orice obligatie pe termen mediu sau lung, folosesc cartela pentru telefonul mobil, ceea ce inseamna ca lunar, trebuie s-o reincarc pentru a-mi putea activa o extraoptiune ce imi oferta minute, mesaje, trafic pentru internet, etc.

Dintre toate variantele existente, cea mai convenabila mi s-a parut aceea de a incarca electronic la casele de achitat produsele de la Carrefour. Astfel, o rog pe mama sa mearga sa incarce cartelele pentru tata si ea, urmand sa introducem codul de reincarcare seara cand ajung eu acasa, pentru ca in urmatoarea zi sa se poata activa singura extraoptiunea. Asta a fost doar intentia de a proceda, lucrurile intamplate efectiv, fiind putin diferit.
A cumparat mama ce am rugat-o si seara ma apuc de treaba, iau codurile si cu intentia de a introduce codurile de reincarcare ce mi-au fost generate, descopar ca pe una dintre hartii, o cifra este ilizibila. Imi dau eu cu presupusul ce ar putea sa fie, de cateva ori, pana imi spune ca mi-a fost blocata posibilitatea de a reincarca si sa sun la relatii cu clientii.

Ce puteam sa-mi doresc mai mult, avand in vedere ca era foarte ora 21:30 si mai aveam multe de facut pentru urmatoarea zi? Probabil doar sa termin mai repede, dar nu s-a intamplat asa.

Neavand alta varianta, apelez serviciul relatii cu clientii, crezand ca nu imi va mai raspunde nimeni, insa din fericire am vorbit cu o tipa, care dupa cateva verificari mi-a spus ca trebuie sa merg la un magazin sau dealer autorizat pentru a primi un formular ce trebuie completat, cand codul este ilizibil.

Pentru ca nu as fi putut sa merg decat dupa program, a mers tot mama, care s-a confruntat cu persoane mai putin cunoscatoare, dar bine intentionate de a sfatui (gresit) are de asteptat 10 zile pana i se va incarca contul cu valoarea voucher-ului cumparat.
Mai exact, ce s-a intamplat, o tipa de la magazinul unde a mers, i-a recomandat sa mearga inapoi la comerciant (la Carrefour) pentru a rezolva problema. La asta se gandise si mama cu o seara inainte, insa i-am explicat ca femeia de la casa nu are nicio vina ca aparatul ala nu a printat totul clar, ea si-a facut datoria, a servit-o conform cerintelor si aia e. Ce ar mai putea sa-i faca acum, pentru ca timpul inapoi nu se poate da, iar generarea altui cod se poate face contracost. Plus ca daca cei de la relatii cu clientii mi-au spus ca asta este modalitatea de rezolvare, si nu aceea de ma intoarce la comerciant, pentru ce se ne plimbam aiurea?
Dar ma rog, a inteles mama ce i-am explicat eu, ca atunci cand tipa i-a propus sa mearga la Carrefour (si s-o lase in pace, probabil, ca nu stie ea d-astea) i-a raspuns din ce isi amintea de la mine. Intre timp a venit un alt domn, aflat in tema, si i-a dat sa completeze un formular, asa cum ii spusesem dinainte si sa-i comunice ce se va intampla in continuare, adica trebuie sa mai astepte 10 zile.

Norocul a fost ca mai avea credit, ii mai trebuia doar un euro, care i  l-a transferat tata si am reusit sa activam extraoptiunea, urmand sa ii intre si creditul in termen de 10 zile, speram cel putin.

Voi ce varianta de reincarcare alegeti, atunci cand aveti cartele?

Un comentariu:

  1. Reincarcarea direct pe nr la punctele de lucru ale operatorului. Este cea mai sigura varianta. Nu pleci de acolo pana nu primesti mesaj de confirmare.

    RăspundețiȘtergere